Vuile arbeider!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:32 schreef GI het volgende:
Stel je niet aan homo, ik was om 5.30 al op om te zorgen dat ik om 7.00 op mijn WERK kon zijn.
Hockeymeisjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dirk ... vriend... wat vervelend!!!
tijd voor wat bier en hockeymeisjes?
Tja, buitenland enzo, jeweets.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:35 schreef descendent1 het volgende:
Rijbewijs...Die had je al lang moeten hebbenluie neo-bourgeois!! Maar nee; te lui om 's ochtends vroeg op te staan zeker huh!
![]()
Ik had 'm nog niet nodig tot voorheen. Bovendien zat ik een groot gedeelte van mijn studie in het buitenland. Nu heb ik m wel nodig dus begin ik nu. Pauper? Nee. Verstandig? Ja.quote:
Correcte uitlegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet nodig tot voorheen. Bovendien zat ik een groot gedeelte van mijn studie in het buitenland. Nu heb ik m wel nodig dus begin ik nu. Pauper? Nee. Verstandig? Ja.
quote:
idd en als dirk ergens heen moest regelde hij dat met de vaders van zijn hockeymeisjes ja!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet nodig tot voorheen. Bovendien zat ik een groot gedeelte van mijn studie in het buitenland. Nu heb ik m wel nodig dus begin ik nu. Pauper? Nee. Verstandig? Ja.
Hmm ja, maar dan moest ik wel steeds uitleggen waarom die meisjes mij Diederik-Jan van Poppenstein noemden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd en als dirk ergens heen moest regelde hij dat met de vaders van zijn hockeymeisjes ja!
Als dat het enige was dat je hun vaders moest uitleggen dan valt het allemaal best mee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:48 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dan moest ik wel steeds uitleggen waarom die meisjes mij Diederik-Jan van Poppenstein noemden.![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:48 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dan moest ik wel steeds uitleggen waarom die meisjes mij Diederik-Jan van Poppenstein noemden.![]()
quote:
Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me best chillquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:45 schreef Rapalje het volgende:
Rijbewijzen kun je toch ook in de Antillen halen? Veel goedkoper; en heb je dr direct een leuke vakantie bij!En als je niets tegen bolletjes hebt kan t allemaal gratis!
![]()
Maak daar een sticker van en plak em op je brievenbus!quote:
Plak 8 chocoladepinda's aan elkaar en probeer die in te slikken, kun je vast oefenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me best chill.
Daar heb jij toch een veuls te dikke reet voor; ze pikken je dr direct uit bij de douane!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Heeft iemand daar ervaring mee? Lijkt me best chill.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:45 schreef Rapalje het volgende:
Rijbewijzen kun je toch ook in de Antillen halen? Veel goedkoper; en heb je dr direct een leuke vakantie bij!En als je niets tegen bolletjes hebt kan t allemaal gratis!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |