Alleen intranet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Leuk, zorg er wel voor dat als je een implementatie maakt voor publiek gebruik dat het dan potdicht zit want in NTLM implementaties zijn al gaten genoeg gemaakt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | for ($m=1; $m<13; $m++) { echo $m; print_r($uren); echo '<hr>'; if (in_array($m, $uren)) { echo 'joepie'; // en het vervolg ?> |
1 2 3 4 | $nm='rank'.$nr; $rangnaam=$$nm[$key]; ?> |
Lang verhaal, maar dat komt weer uit een andere functie. Ik begrijp iig wat er fout is, en heb het nu zo gedaan:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:25 schreef Light het volgende:
Overigens is me niet helemaal duidelijk hoe je die array opgebouwd hebt.
1 2 3 | if (isset($uren[$m])) ?> |
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
ik heb een paar arrays, rank1, rank2, rank3, etc. Nu ik de array hebben met een bepaald nummer. Hoe krijg ik die te pakken? ik dacht dat
[ code verwijderd ]
werkte, maar dat doet het dus niet.
Wat doe ik fout?
1 2 3 4 | $nm='rank'.$nr; $rangnaam=${$nm}[$key]; ?> |
Zie wat Light zegt, maar beter nog kijk je naar de mogelijkheden van multidimensionale arrays. Dat zijn net zoals alle andere arrays een collectie van objecten/primitieven maar in dit geval is het een array van arrays. Je roept ze simpelweg aan door nog een set haakjes te gebruiken:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
ik heb een paar arrays, rank1, rank2, rank3, etc. Nu ik de array hebben met een bepaald nummer. Hoe krijg ik die te pakken? ik dacht dat
[ code verwijderd ]
werkte, maar dat doet het dus niet.
Wat doe ik fout?
1 |
Ahh, tuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zie wat Light zegt, maar beter nog kijk je naar de mogelijkheden van multidimensionale arrays. Dat zijn net zoals alle andere arrays een collectie van objecten/primitieven maar in dit geval is het een array van arrays. Je roept ze simpelweg aan door nog een set haakjes te gebruiken:
[ code verwijderd ]
Op die manier hoef je niet meer te goochelen met de namen van variabelen
Heb je van scratch het protocol geïmplementeerd of maak je gebruik van (gedeeltes van) bestaande libraries? Wordt het een open source implementatie of blijft het intern?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Na een hoop gekloot herkent mijn NTLM implementatie de ingelogde user bij usernaam
Ik heb de mod_authy_sspi module gedownload en in apache opgenomen. Dat was al een hele zoektocht, want er zijn allerlei versies in omloop.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb je van scratch het protocol geïmplementeerd of maak je gebruik van (gedeeltes van) bestaande libraries? Wordt het een open source implementatie of blijft het intern?
Doel je op mijn array?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef SuperRembo het volgende:
Ik vind die voorloopnul in de key verdacht. Dat lijkt me vragen om problemen.
Tevens tvp.
??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:35 schreef the_disheaver het volgende:
door het niet te gebruiken dus.... Geen php4 functie voor waar je wat meer voor moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |