Wat hij zegtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Nashje het volgende:
Respect m'n kont.
Fuck het koningshuis. Vooral Ama.
mja, ik heb het er ook niet mee nee. wat mij betreft worden die gasten morgen nog op straat gezet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Nashje het volgende:
Respect m'n kont.
Amalia fucken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:35 schreef Nashje het volgende:
Respect m'n kont.
Wat mij betreft ook. Die onzin duurt nu wel erg lang. Heef t nu nog niemand door dat die Argentijnse stoepslet is OPGEVOED met de opdracht een rijke lul aan de haak te slaan? Want, zeg nou zelf, zou Maxima Alexander nog steeds hebben gekozen als hij geen trustfundkid was met een troon in t verschiet, maar een ordinaire, pakembeet, loodgieter? Was ze dan ook verliefd geworden op dat aardappelgezicht? Dacht t niet, nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, ik heb het er ook niet mee nee. wat mij betreft worden die gasten morgen nog op straat gezet.
Jezus man .... jeugdtrauma ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:17 schreef Camplo het volgende:
Wim Lex en Max is voor SBS6 volk.
En dat kutwijf wat altijd wat over het koningshuis te lullen heeft bij de NOS volgens mij. Maartje van Weegenofzo. Die mogen ze kapotschieten.
Nee 2002...huwelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:40 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Jezus man .... jeugdtrauma ?
Het ergste is prinsjesdag, als al die proleten met hun belachelijke hoedjes rond mogen banjeren, en Maartje dan gortdroog beschrijvingen zit te gevenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee 2002...huwelijk.
Dood Claus.
Dood Bernhard.
Geboorte Amalia.
Geboort... (hoe heet die ander??)
En die Maartje van Weegen met dr monotone kutstem het maar brengen voor grristelijk en monarchistisch Nederland![]()
![]()
ze beschikken over een hulpverlenersvergunning en mogen op elke plaats in amsterdam parkeren. terwijl onze koningin een geschat vermogen heeft van $270.000.000quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:02 schreef __droogkloot__ het volgende:
Het schijnt ook dat de prinsen die wonen in Amsterdam een spotgoedkope parkeervergunning krijgen (10 euro in de maand) waarmee ze in de hele stad onbeperkt kunnen parkeren. Voor de rest van de mensen is die kaart niet aan te komen, alleen voor bedrijven. Bedrijven betalen echter honderden euro's voor die kaart. Maar ja ze hebben het nodig uit veiligheidsoverwegingenZie je daar die prinsen op tv hun Porsche parkeren
Waarom open je dit topic dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, ik heb het er ook niet mee nee. wat mij betreft worden die gasten morgen nog op straat gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |