Wat is trouwens het verschil tussen blauw en rood? Ik rook zelf rood, weet eigenlijk niet eens waaromquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef blrrrt het volgende:
Export heette vroeger Pall Mall Export. Mensen die al jaren Pall Mall roken en vragen naar Pall Mall bedoelen dus Export.
Pall Mall blauw en rood zijn relatief nieuw in Nederland. Sinds de introductie van blauw en rood is de naam Pall Mall bijna helemaal verdwenen van de pakjes Export.
Het zijn dus 2 producten die gewoon naast elkaar bestaan.
Britisch American Tobacco, en inderdaad correct.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:32 schreef ondeugend het volgende:
Export is de oude Pall Mall sinds de BAT ? een goedkopere versie op de markt wilde brengen met een bekende naam. Het was dus altijd Pall Mall Export en nu gedeeld als het ware.
Rood staat bijna altijd voor 'normaal' en blauw voor light.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is trouwens het verschil tussen blauw en rood? Ik rook zelf rood, weet eigenlijk niet eens waarom![]()
Ok, duidelijk. Thanksquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rood staat bijna altijd voor 'normaal' en blauw voor light.
Aangezien die aanduidingen niet meer mogen, gebruiken ze nu kleuren.
Je zou maar kleurenblind zijnquote:Zo heeft Stuyvesant rood, blauw, oranje, grijs en groen.
Bij Gauloises is het andersom maar dat zijn dan ook Fransen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Rood staat bijna altijd voor 'normaal' en blauw voor light.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bij Gauloises is het andersom maar dat zijn dan ook Fransen.![]()
Vergis je niet....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:05 schreef Catch22- het volgende:
Mag ik een pakje Pall Mall
- Blauw of rood
Wat denk je zelf muts?
en natuurlijk:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:05 schreef Catch22- het volgende:
Mag ik een pakje Pall Mall
- Blauw of rood
Wat denk je zelf muts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |