quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:39 schreef MutedFaith het volgende:
dan moet je nu toch werken, en niet slapen?
dat is waar.. Bier zat hierquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:33 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar wel een hologram met bier!!!
[afbeelding]
Jooh je zou maar in je slaap FOKken en je tieten posten terwijl je bier drinktquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef MutedFaith het volgende:
gelukkig wel zeg.
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is waar.. Bier zat hier
maar wel duits bier uiteraard
Alfa FTW!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoor![]()
* Bierbroeder drinkt ook Heineken![]()
jaa maar wat was van jaar geleden.. die heineken is inmiddels wel opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Heineken is zo Nederlands als maar kan hoor![]()
* Bierbroeder drinkt ook Heineken![]()
Leuke giraf. hadden ze geen paarse?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsjeblieft ..... ik ben weg
[afbeelding]
Ik heb nog heel veel!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa maar wat was van jaar geleden.. die heineken is inmiddels wel op![]()
ik geef een trustekusje aan SJWquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga ook nat dromen .... nu maar hopen dat ik morgen weer wakker word....
waar woon je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:43 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel!
Kom er maar eentje halen of 2![]()
mooi.. amersfoort ben ik wel bekent..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Amersfoort vlak bij IJsselstein weet je?
Meet je bij het stationquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
mooi.. amersfoort ben ik wel bekent..
welke wijk, dan kom ik dr aan!
zelfs dat ken ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Meet je bij het station![]()
Eigelijk woon ik in Leusden maar dat ken je vast niet![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfs dat ken ik![]()
maar je wilt dus bier zuipen met een hologram?
Dat moet je niet zeggenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:51 schreef MutedFaith het volgende:
ja, want echte vrouwen drinken geen bier.
heb ik voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:52 schreef fvivif het volgende:
Waar blijven de tieten ?
bewijs!quote:
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?quote:
Ze schijnt n hologram te zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?
*ziet fotoboek in*
WTF
Je bent nog knap ook! Er zal wel een addertje onder het gras zitten.. rook je ofzeau?
nee.. ik rook zelfs nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Goedzo.. je drinkt toch wel Grolsch he?
*ziet fotoboek in*
WTF
Je bent nog knap ook! Er zal wel een addertje onder het gras zitten.. rook je ofzeau?
Een niet rokende wel bier drinkende vrouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. ik rook zelfs niet
en grolsch en HJ zijn toch wel een van de betere
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.. ik rook zelfs niet
en grolsch en HJ zijn toch wel een van de betere
Ik kan niet kiezen doe ze maar allebijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef liiszle het volgende:
zal ik dan maar even tieten posten?
voorkeur voor de normale versie, of de 'push up' versie?
Nu heb je er 2 keer wat aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef MutedFaith het volgende:
Nu heb ik naast bier ook goulash met brokjes..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:58 schreef liiszle het volgende:
zal ik dan maar even tieten posten?
voorkeur voor de normale versie, of de 'push up' versie?
Jij was ineens wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:03 schreef PsyCha het volgende:
nou ik had wel gedacht dat ie vol zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |