laat me raden, jij baalt dat je geen zusje hebt dat je door het sleutelgat kan bewonderen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
en dan geen feauteaux erbij zetten
Ons eerst een beetje lekker zitten maken, wij klikken je topic aan en dan staat er alleen maar tekst!
Er moet een regel aan de policy worden toegevoegd: bij topics over zusjes, pix verplicht!
[afbeelding]
zijn wij broersquote:
klopt, maar als ik een zusje had zou ik die eerlijk met jullie delen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat me raden, jij baalt dat je geen zusje hebt dat je door het sleutelgat kan bewonderen?
dat vind ik dan wel schappelijk. ik zou het niet doen. wel lekker wief in je opquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
klopt, maar als ik een zusje had zou ik die eerlijk met jullie delen.
http://www.karisweets.com/quote:
Is dat je zusje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
en dan geen feauteaux erbij zetten
Ons eerst een beetje lekker zitten maken, wij klikken je topic aan en dan staat er alleen maar tekst!
Er moet een regel aan de policy worden toegevoegd: bij topics over zusjes, pix verplicht!
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat me raden, jij baalt dat je geen zusje hebt waarvan dat je door het sleutelgat kan bewonderen?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef _petjan het volgende:
Ja hier ben ik het voledig mee eens! Leuke zus heb je
Ik zal maar niet moeilijk doen over het feit dat je mijn geniaal idee jat, ik ben het in ieder geval van harte met je eensquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zouden ze niet kunnen eisen dat bij zusje-topics foto's verplicht zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |