abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:14:23 #251
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63689934
Yoda als pop was beter dan Yoda de computeranimatie en de enige reden dat Gollem er zo verdomd goed uitzag is omdat het direkt over een acteur gegoten is.

De oude Star Wars films gebruikten veel animatronics waar de nieuwere alles via de computer deden, bij de nieuwere werkte het duidelijk niet.
De LotR films gebruikten ontzettend veel miniaturen voor de achtergronden en omgevingen wat veel deed voor het realisme, Rivendell of Isengard hadden niet gewerkt zoals ze werkten als het uit de computer kwam rollen, er is heel veel te zeggen voor het gebruik van animatronics en miniaturen, het oude vakwerk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63690980
Ik animatronics.
pi_63858745
Originele filmposter ?
pi_63858798
staat op frontpage http://www.scifimoviepage.com
  maandag 8 december 2008 @ 20:01:13 #256
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63858917
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:47 schreef Troonwoord het volgende:
Eerste film poster van" the hobbit"

http://www.scifimoviepage.com/upcoming/previews/hobbit.html
Maar natuurlijk

We gaan toch niet weer een hele lijst met van die achterlijke fanmade posters krijgen, he
  maandag 8 december 2008 @ 20:01:19 #257
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63858922
Lijkt me sterk, waarom zou je Gollum op de poster zetten? Die heeft maar een kleine rol in het boek tenslotte.

Aan de andere kant weten we dat ze een heleboel zelf gaan verzinnen, zodat ze twee films kunnen maken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 8 december 2008 @ 20:02:11 #258
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63858955
Hij is zeg maar niet eens echt tof of zo

Zeg maar gerust echt heel erg lelijk, en zo
  maandag 8 december 2008 @ 20:04:47 #259
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_63859032
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef Dagonet het volgende:
Aan de andere kant weten we dat ze een heleboel zelf gaan verzinnen,
Ze baseren zich voornamelijk op de door Tolkien geschreven verhalen, die voor een klein gedeelte zijn gepubliceerd in o.a. Nagelaten Vertellingen. Dus dat verzinnen zal opzich wel meevallen, hoewel er ongetwijfeld net als in TTT veel voor de film zal worden veranderd ja.

En reken er inderdaad maar op dat publiekslieveling Gollum wel een grotere rol zal krijgen dan in het boek
  maandag 8 december 2008 @ 20:08:10 #260
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63859137
Nagenoeg alles wat Tolkien heeft geschreven is nu wel gepubliceerd, op wat boodschappenbriefjes en ziekmeldingen voor z'n zoon na.
Die komen volgend jaar. .

Van die paar schraapsels gaan ze een film verzinnen, niet omdat het zulke goede verhalen zijn maar zodat ze de cast van LoTR bijelkaar kunnen vegen. Ook al is de helft nog niet geboren tijdens de Hobbit en de andere helft is een kleuter.

Maar ja, ze moeten Viggo toch érgens kwijt? En Legolas?
  maandag 8 december 2008 @ 21:48:24 #261
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_63862087
Geen goed verhaal? The Hobbit is een goed boek, hoor. Uiteraard niet te vergelijken met The Lord of the Rings, maar dat gaan de scriptschrijvers ook aanpassen . Zolang ze zich laten inspireren door het werk van Tolkien zie ik weinig problemen? En ik heb niet eens iets gehoord over Legolas, maar aangezien Elfen behoorlijk oud kunnen worden, zie ik geen probleem om Legolas terug te laten keren. Aragorn was in de tachtig tijdens The Two Towers, dus die kan ook met gemak meedoen. Als de verhalen die voor hen bedacht zijn maar goed zijn.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  maandag 8 december 2008 @ 21:55:35 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_63862321
Wat een slechte poster
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 9 december 2008 @ 06:10:17 #263
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63869082
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef DrDurden het volgende:
Geen goed verhaal? The Hobbit is een goed boek, hoor. Uiteraard niet te vergelijken met The Lord of the Rings, maar dat gaan de scriptschrijvers ook aanpassen .
Ja, en daar gaan ze de fout in. .
quote:
Zolang ze zich laten inspireren door het werk van Tolkien zie ik weinig problemen? En ik heb niet eens iets gehoord over Legolas, maar aangezien Elfen behoorlijk oud kunnen worden, zie ik geen probleem om Legolas terug te laten keren.
Alleen maar om Orlando Bloom een plek te geven en zo mensen te trekken lijkt mij een foute reden. .
quote:
Aragorn was in de tachtig tijdens The Two Towers, dus die kan ook met gemak meedoen. Als de verhalen die voor hen bedacht zijn maar goed zijn.
Ehm, nee, toen was Aragorn namelijk 10.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:41:42 #264
32422 engessa
Who's dirty?
pi_63871132
Zo'n topacteur als Viggo Mortensen kan echt wel een jochie van 10 jaar spelen! Even goed scheren en een paar hippe sneakers en hij kan zo mee doen.
pi_63888403
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, en daar gaan ze de fout in. .
[..]

Alleen maar om Orlando Bloom een plek te geven en zo mensen te trekken lijkt mij een foute reden. .
[..]

Ehm, nee, toen was Aragorn namelijk 10.
Het is al een tijd geleden dat ik the Silmarillion heb gelezen, maar was Aragorn niet ergens in de 400 ofzo? Hij is toch van het numoreaanse ras en die werden wat ouder dan de gemiddelde mens?
-
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:52:34 #266
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_63892450
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef splendor het volgende:

[..]

Het is al een tijd geleden dat ik the Silmarillion heb gelezen, maar was Aragorn niet ergens in de 400 ofzo? Hij is toch van het numoreaanse ras en die werden wat ouder dan de gemiddelde mens?
In de extended edition van TTT zegt hij dat hij 80 ofzo is.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_63893913
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 20 april 2009 @ 13:42:56 #268
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_68201200
Empire Magazine spoke exclusively to both Guillermo del Toro and Peter Jackson for their upcoming birthday issue about "The Hobbit" and its sequel.

Up until now the plans were for a direct adaptation of Tolkien's novel first, while the second one would be a bridging film between 'Hobbit' and "The Lord of the Rings" trilogy.

The surprising news is that the pair have ditched their plans and decided to spread "The Hobbit" over two films.
"We decided it would be a mistake to try to cram everything into one movie. The essential brief was to do The Hobbit, and it allows us to make The Hobbit in a little more style, if you like, of the [LOTR] trilogy" added Jackson

Del Toro also adds that the White Council and the comings and goings of Gandalf to Dol Guldur will feature in the new film. "The Hobbit" films will be released in December 2011 and 2012.

The news comes a few days after it was revealed by The Digital Bits that the Blu-ray version of "The Lord of the Rings" trilogy is set to hit the shelves later this year.

The downside is that it's only the theatrical versions getting the BD treatment. The extended editions are being saved for an 'Ultimate Box Set' closer to the release of "The Hobbit" films.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 22 april 2009 @ 15:07:14 #269
11102 knep
Mountainfreak
pi_68272089
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Patch het volgende:
The downside is that it's only the theatrical versions getting the BD treatment. The extended editions are being saved for an 'Ultimate Box Set' closer to the release of "The Hobbit" films.
Daar wachten we dan ook op .
  maandag 20 juli 2009 @ 08:30:33 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_71140472
quote:
Heraanleg Hobbitstee begonnen
TheOneRing.net meldt dat de heraanleg van Hobbitstee (Engels: Hobbiton) is begonnen voor de opnames van The Hobbit en zijn sequel. Het eerste deel kunnen we vanaf december 2011 in de zalen verwachten.

"The re-building of Hobbiton has begun, with the planting of hedgerows and fruit trees. An extension to the path that passes in front of Bag End has been marked out also. There will be several new Hobbit holes dotted along its length."

In het Tolkien-universum is Hobbiton een dorpje in het westerkwartier van de Gouw, waar zowel The Hobbit als The Lord of the Rings beginnen en eindigen. Het is de thuishaven van o.a. Bilbo Balings en zijn neef Frodo.

Hier meer foto's!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_71140530
Mooi, beginnen met die film.
  maandag 20 juli 2009 @ 11:13:32 #272
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_71143288
Ze zijn nog bezig met het script, dus dat duurt nog wel even .
  maandag 20 juli 2009 @ 21:44:42 #273
11102 knep
Mountainfreak
pi_71161812
quote:
Op maandag 20 juli 2009 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier meer foto's!
Nu begint het echt .
  maandag 20 juli 2009 @ 23:23:14 #274
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_71165455
Laat maar komen
pi_72124809
Ik las dat Ian Mckellen volgend jaar Maart weer gaat beginnen met de opnamens, en dat er een acteur is gevonden voor Bilbo, en dat de fans hier waarschijnlijk erg blij mee zijn...

Ik ben de laatste tijd weer helemaal intro LOTR, bekijk nu de SE EE DVD's met commentaar etc, zo facinserend en je krijgt zo veel respect voor de hele productie, en het ook voor tolkien en zijn wereld, heerlijk! Ik vind het mooi om te zien dat zowel Fran Walsh als Phillipa Boyens weer verantwoordelijk zijn voor het script samen met PJ, die dan dit maal producer is maar met Del Toro aan stuur kan dit echt niet mis gaan! Ik kan niet wachten!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:55:38 #276
11102 knep
Mountainfreak
pi_72216669
Hobbiton:

pi_72573053
The Hobbit toch verfilmd na schikking
Uitgegeven: 9 september 2009 07:08
Laatst gewijzigd: 9 september 2009 07:07

LOS ANGELES - De erven van de schrijver J.R.R. Tolkien hebben een schikking getroffen met de studio die zijn boek In de Ban van de Ring verfilmde. De nazaten van de schrijver beweerden tot nu toe geen cent te hebben gezien van de kassuccessen van de Lord of the Rings-trilogie.
Het meningsverschil tussen Tolkiens erven en New Line Cinema (onderdeel van Warner Bros.) dreigden de verfilming te verstoren van The Hobbit, een andere klassieker van de auteur.

Tolkiens jongste zoon Christopher zegt opgelucht te zijn dat een rechtszaak niet nodig was en meldde dat de opnamen voor The Hobbit nu gewoon kunnen beginnen.

Bron: nu.nl
  woensdag 9 september 2009 @ 09:06:51 #278
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_72573951
Volgens bronnen krijgt de Tolkien Trust een bedrag van ver boven de 100 miljoen. Contractueel zouden ze recht hebben op een slordige 450 miljoen.
pi_72609490
Erg benieuwd naar deze film en de cast! De Hobbit vond ik een erg leuk boek om te lezen. Het is allemaal ff wat makkelijker en luchtiger dan LOTR.
pi_72610803
Ben toevallig de Hobbit (weer) aan het lezen en ben erg benieuwd naar deze film.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2009 13:14:02 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 20:09:03 #281
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_72622687
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef Spaulding het volgende:
Erg benieuwd naar deze film en de cast! De Hobbit vond ik een erg leuk boek om te lezen. Het is allemaal ff wat makkelijker en luchtiger dan LOTR.
Ja, nou ja, ze gaan er ook een hoop extra ingooien dat niet n het boek zit.
pi_72638710
Hoezo? Er zijn genoeg passages in het boek die je leuk kunt uitwerken waardoor het twee films worden. Denk aan Beren, Demsterwold, Raadsels met Gollem, Smaug, De elfen in het bos, de introductie van de Dwergen.

Lijkt me erg tof, nu nog hopen op een goede Bilbo.
  woensdag 23 september 2009 @ 23:48:01 #283
22457 Patch
pi_73057105
Wat is jullie mening:
Waarmee zal het eerste deel eindigen?
Voor of na Smaug?
Enne, denk dat de casting van de stem van Smaug ook wel wat media-aandacht zal krijgen...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_73062542
Ik denk dat je smaug pas in het tweede deel te Zien krijgt. De eerste film eindigt denk ik na de confrontatie met de spinnen.
pi_73062828
Laat ze in godsnaam dit keer wel de buitensets gewoon laten staan voor een theme park!

Kan al niet wachten. En ik gok dat Smaug begin/midden tweede film zal zijn. En de rest van de film een overbrugging adhv alle andere middle-earth verhalen die Tolkien nog geschreven heeft.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:27:26 #286
22457 Patch
pi_73098327
Meanwhile Ian McKellen talked with Rotten Tomatoes at the San Sebastian Film Festival in Spain where the actor said he's looking forward to getting to play Gandalf's earlier pre-death incarnation again in "The Hobbit".

"Grey Gandalf is my favorite. Peter Jackson's too, we always preferred Gandalf the Grey. Peter liked him because he got down and dirty. He slept in the hedgerows; he was closer to the earth and not quite so spiritual. He's also funnier -- he's got more variety to him. We thought there was more scope in that Gandalf."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:31:20 #287
22457 Patch
pi_73695171
Sir Ian McKellen tells Empire Online and UK's Channel 4 that the script for both "The Hobbit" films have been delivered to him.

"Then they'll be budgeted, and then they'll be cast. And they'll be going when they've always said they would be, which is next spring – March or April" said McKellen.

The beloved thesp has already been in touch with the film's director Guillermo del Toro, saying "We're going to film for 383 days.' He's got that artistic autism! Jackson's the same; they're very, very, very alike. They also very different, but they've so much in common. They both can't stand Hollywood and have wonderful imaginations, and they're both obsessed with gore and fantasy. Both of them laugh a great deal. Guillermo's one of the most brilliant men I've ever met. "
McKellen added that "Lord of the Rings" cast members will be returning, but he doesn't know who will play Bilbo.
pi_73695562
ok verkeerde topic ik dacht hobbit huub dgk, sorry jullie bedoelen het boek hobbit van tolkien?
Wel een goed boek overigens!

Sorry, ga het juiste topic opzoeken.
pi_73700955
Als elfenfan ben ik het met de GVR eens.

Het tolkien genootschap hield een tijdje geleden op Hyves vol dat die film er wel degelijk zou komen (wisten zij veel) Ik zit niet meer bij die Hyve en weet ook niet wat ze nu zeggen..

Laten we niet vergeten dat :
Lord Of The Rings al eens IS verfilmd (niet al te best) door Ralph Bakshi.
Daar zijn toen niet veel obstakels geweest wat betreft de rechten.

Er is in de loop der jaren al vaker sprake geweest van een verfilming van LOTR maar het verhaal eiste teveel van de regisseurs en producers. Jackson was de eerste die het echt aan durfde.

Er zijn filmbladen die zelfs publiceerden over The Hobbit. ze hadden ook al productie foto's (designs enzo) en bevestigde acteurs. (inderdaad Ian mc Kellen - gelukkig, en ook ian holm schijnt van de partij te zijn.

ANDERZIJDS:
Jackson is best actief bezig met filmen avn andere prenten en dat zou dus niet echt logisch zijn als hij tegelijkertijd the Hobbit ergens aan het filmen is. Hij is wat dat betreft net zo betrokken bij het productie proces als George Lucas. Hij staat overal met zijn neus boven op, zelfs bij de soundtrack dus dat past wel in het idee dat de film niet tot stand komt.

Wat er echt aan de hand is, is dat het budgetteren langer duurt dan verwacht.
Ook de funding schijnt niet vlotjes te verlopen (logisch) jackson kan niet meer zomaar rekenen op dezelfde geldschieters als met LOTR, dat zelfs door de regering van Nieuw Zeeland is meebetaald omdat dit nogal toeristische en andere economische gevolgen zou hebben. Dus wat dat betreft is dat zeker een goede investering is gebleken. Dan zit je buiten dat ook nog eens met de wisselende beschikbaarheden van acteurs enz. enz. Ik bedoel hoe lang heeft het niet geduurd voor we weer een Indiana Jones-Film te zien kregen?
Dat zou eigenlijk tien jaar eerder gebeurd zijn...En anders Spiderman en de 5e Superman wel...

Die domme trailerfilmpjes die mensen zelf maken zijn misschien soms wel knap gemaakt, maar voor de leken ook misleidend. Natuurlijk met opzet zodat zij een filmpje hebben gemaakt dat aandacht trekt. you tube maar eens naar james bond 23 of spiderman 4 om er maar eens wat te noemen. Ook van Halo is er een hoop crap te vinden dat wel aardig uitziet misschien, maar never ook maar serieus een beeld van de film kan zijn of inhouden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Nerrick op 15-10-2009 00:08:59 ]
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:50:33 #290
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_73730365
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:59 schreef Nerrick het volgende:

Laten we niet vergeten dat :
Lord Of The Rings al eens IS verfilmd (niet al te best) door Ralph Bakshi.
Daar zijn toen niet veel obstakels geweest wat betreft de rechten.

ANDERZIJDS:
Jackson is best actief bezig met filmen avn andere prenten en dat zou dus niet echt logisch zijn als hij tegelijkertijd the Hobbit ergens aan het filmen is. Hij is wat dat betreft net zo betrokken bij het productie proces als George Lucas. Hij staat overal met zijn neus boven op, zelfs bij de soundtrack dus dat past wel in het idee dat de film niet tot stand komt.

Wat er echt aan de hand is, is dat het budgetteren langer duurt dan verwacht.
Ook de funding schijnt niet vlotjes te verlopen (logisch) jackson kan niet meer zomaar rekenen op dezelfde geldschieters als met LOTR, dat zelfs door de regering van Nieuw Zeeland is meebetaald omdat dit nogal toeristische en andere economische gevolgen zou hebben. Dus wat dat betreft is dat zeker een goede investering is gebleken. Dan zit je buiten dat ook nog eens met de wisselende beschikbaarheden van acteurs enz. enz. Ik bedoel hoe lang heeft het niet geduurd voor we weer een Indiana Jones-Film te zien kregen?
Dat zou eigenlijk tien jaar eerder gebeurd zijn...En anders Spiderman en de 5e Superman wel...
The Hobbit is anders ook al een keer eerder verfilmd, ook als animatiefilm. Het probleem hier heeft voornamelijk met geld te maken. Niet met het budget zelf, maar meer met mensen die nog geld kregen van New Line.
Natuurlijk blijft Peter Jackson betrokken, maar het zal niet zo zijn dat hij elke dag aanwezig is op de set. Guillermo del Toro vertrouwt hij genoeg om de touwtjes uit handen te kunnen geven.
En problemen met het budget? De Lord of the Rings films brachten bij elkaar bijna 3 miljard dollar op. Denk je nu echt dat The Hobbit ook maar enigzins problemen zou gaan geven wat budget betreft?
Acteurs worden mede gecast op de beschikbaarheid, en bovendien hoef je niet iedereen van de eerdere films terug te halen. Daar zie ik dus ook geen problemen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:44:24 #291
22457 Patch
pi_74263028
John Rhys-Davies heeft vandaag aan Empire bekend gemaakt dat hij geen rol zal gaan spelen in The Hobbit. In de The Lord of the Rings trilogie speelde hij de dwerg Gimli. Aangezien dit karakter niet voorkomt in The Hobbit, was hij gevraagd om eventueel de rol van zijn vader, Gloin te spelen. Maar daar heeft Rhys-Davies dus weinig trek in.

"I've already been asked and to be honest with you, I wouldn't. I have already completely ruled it out. There's a sentimental part of me that would love to be involved again. Really I am not sure my face can take that sort of punishment any more. They've got a different set of problems... because you've got 13 dwarves, a whole band of them... You're trying to represent a whole race... You're trying to do for dwarves what 'The Lord of the Rings' did for hobbits."

The Hobbit zal uit twee speelfilms bestaan waarvan deel I in 2011 in première gaat.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:12:01 #292
22457 Patch
pi_74471779
Director Guillermo del Toro tells Total Film that after nearly a year, much of the design stage for "The Hobbit" is now done as the project gears up for production next year.

Most notably Smaug the dragon which will be unique - "we’re finishing his colour palette and a little bit of the texture. But the bulk of the design took about a year, solid. It’s because of the unique features of the dragon. Early in production I came up with a very strong idea that would separate Smaug from every other dragon ever made. The problem was implementing that idea. But I think we’ve nailed it" says Del Toro.

Asked about the story structure, the plan is to adhere to Tolkien's order of adventures in "The Hobbit", but they "will be integrating Gandalf’s comings and goings" and so unlike the book we will "see where he goes and what happens to him".

For the full and quite in-depth interview:
http://www.totalfilm.com/(...)on-making-the-hobbit
pi_74489394
Ik heb hier de originelen boeken liggen .
Oud en stoffige .

Eens een keer gaan lezen (waren van me opa en heb deze gekregen na zijn dood)
  woensdag 11 november 2009 @ 22:15:55 #294
22457 Patch
pi_74619592
"Pan's Labyrinth" and "Hellboy" helmer Guillermo del Toro tells The One Ring he'll make an appearance as a small monster in his upcoming film adaptation of "The Hobbit" and he will personally sculpt the appliances that will be applied to his face and hands.

Speaking of "The Hobbit", Viggo Mortensen tells Coming Soon he would be interested in returning as Aragorn in one of the upcoming two 'Hobbit' films, but admits the filmmakers are currently concerned with "the first part of that movie which doesn't involve my character"
  maandag 16 november 2009 @ 21:51:27 #295
22457 Patch
pi_74763652
Brian Cox is said to be a big contender to play a dwarf in Guillermo del Toro's upcoming film adaptation of J.R.R. Tolkien's "The Hobbit" says AICN.

The story follows Bilbo Baggins as he first encounters Gandalf and is somewhat unwillingly swept off on an adventure to the lonely mountain to rid it of the dragon, Smaug.

The dragon is guarding a treasure of enormous value that he had firstly taken from the dwarves who once lived there. A major battle shortly, ensues.

The film is scheduled to hit theatres in November 2011
pi_74764224
ben benieuwd
  woensdag 2 december 2009 @ 23:40:32 #297
22457 Patch
pi_75232777
The other day an interview with Peter Jackson indicated that filming on the two "The Hobbit" films had been pushed back from March to sometime mid-Summer 2010.

Now it seems that delay could push back the film's release. The Wrap reports that while the first film's December 2011 release date is still officially in play, "it looks more likely to be 2012" according to an executive close to the film.

No word on how of if that would affect the second's film release (could be a Matrix sequel style dual release over 2012, or an Xmas 2012/2013 release).
pi_75233215
Als het maar zo snel (mogelijk) is
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:13:02 #299
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_75268416
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:54 schreef thettes het volgende:
Als het maar zo snel (mogelijk) is
Liever dat ze het goed doen
pi_75269779
En James Earl Jones als de stem van Smaug?
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')