Maar natuurlijkquote:Op maandag 8 december 2008 19:47 schreef Troonwoord het volgende:
Eerste film poster van" the hobbit"
http://www.scifimoviepage.com/upcoming/previews/hobbit.html
Ze baseren zich voornamelijk op de door Tolkien geschreven verhalen, die voor een klein gedeelte zijn gepubliceerd in o.a. Nagelaten Vertellingen. Dus dat verzinnen zal opzich wel meevallen, hoewel er ongetwijfeld net als in TTT veel voor de film zal worden veranderd ja.quote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef Dagonet het volgende:
Aan de andere kant weten we dat ze een heleboel zelf gaan verzinnen,
Ja, en daar gaan ze de fout in.quote:Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef DrDurden het volgende:
Geen goed verhaal? The Hobbit is een goed boek, hoor. Uiteraard niet te vergelijken met The Lord of the Rings, maar dat gaan de scriptschrijvers ook aanpassen.
Alleen maar om Orlando Bloom een plek te geven en zo mensen te trekken lijkt mij een foute reden.quote:Zolang ze zich laten inspireren door het werk van Tolkien zie ik weinig problemen? En ik heb niet eens iets gehoord over Legolas, maar aangezien Elfen behoorlijk oud kunnen worden, zie ik geen probleem om Legolas terug te laten keren.
Ehm, nee, toen was Aragorn namelijk 10.quote:Aragorn was in de tachtig tijdens The Two Towers, dus die kan ook met gemak meedoen. Als de verhalen die voor hen bedacht zijn maar goed zijn.
Het is al een tijd geleden dat ik the Silmarillion heb gelezen, maar was Aragorn niet ergens in de 400 ofzo? Hij is toch van het numoreaanse ras en die werden wat ouder dan de gemiddelde mens?quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, en daar gaan ze de fout in..
[..]
Alleen maar om Orlando Bloom een plek te geven en zo mensen te trekken lijkt mij een foute reden..
[..]
Ehm, nee, toen was Aragorn namelijk 10.
In de extended edition van TTT zegt hij dat hij 80 ofzo is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef splendor het volgende:
[..]
Het is al een tijd geleden dat ik the Silmarillion heb gelezen, maar was Aragorn niet ergens in de 400 ofzo? Hij is toch van het numoreaanse ras en die werden wat ouder dan de gemiddelde mens?
Daar wachten we dan ook opquote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Patch het volgende:
The downside is that it's only the theatrical versions getting the BD treatment. The extended editions are being saved for an 'Ultimate Box Set' closer to the release of "The Hobbit" films.
quote:Heraanleg Hobbitstee begonnen
TheOneRing.net meldt dat de heraanleg van Hobbitstee (Engels: Hobbiton) is begonnen voor de opnames van The Hobbit en zijn sequel. Het eerste deel kunnen we vanaf december 2011 in de zalen verwachten.
"The re-building of Hobbiton has begun, with the planting of hedgerows and fruit trees. An extension to the path that passes in front of Bag End has been marked out also. There will be several new Hobbit holes dotted along its length."
In het Tolkien-universum is Hobbiton een dorpje in het westerkwartier van de Gouw, waar zowel The Hobbit als The Lord of the Rings beginnen en eindigen. Het is de thuishaven van o.a. Bilbo Balings en zijn neef Frodo.
Ja, nou ja, ze gaan er ook een hoop extra ingooien dat niet n het boek zit.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:39 schreef Spaulding het volgende:
Erg benieuwd naar deze film en de cast! De Hobbit vond ik een erg leuk boek om te lezen. Het is allemaal ff wat makkelijker en luchtiger dan LOTR.
The Hobbit is anders ook al een keer eerder verfilmd, ook als animatiefilm. Het probleem hier heeft voornamelijk met geld te maken. Niet met het budget zelf, maar meer met mensen die nog geld kregen van New Line.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:59 schreef Nerrick het volgende:
Laten we niet vergeten dat :
Lord Of The Rings al eens IS verfilmd (niet al te best) door Ralph Bakshi.
Daar zijn toen niet veel obstakels geweest wat betreft de rechten.
ANDERZIJDS:
Jackson is best actief bezig met filmen avn andere prenten en dat zou dus niet echt logisch zijn als hij tegelijkertijd the Hobbit ergens aan het filmen is. Hij is wat dat betreft net zo betrokken bij het productie proces als George Lucas. Hij staat overal met zijn neus boven op, zelfs bij de soundtrack dus dat past wel in het idee dat de film niet tot stand komt.
Wat er echt aan de hand is, is dat het budgetteren langer duurt dan verwacht.
Ook de funding schijnt niet vlotjes te verlopen (logisch) jackson kan niet meer zomaar rekenen op dezelfde geldschieters als met LOTR, dat zelfs door de regering van Nieuw Zeeland is meebetaald omdat dit nogal toeristische en andere economische gevolgen zou hebben. Dus wat dat betreft is dat zeker een goede investering is gebleken. Dan zit je buiten dat ook nog eens met de wisselende beschikbaarheden van acteurs enz. enz. Ik bedoel hoe lang heeft het niet geduurd voor we weer een Indiana Jones-Film te zien kregen?
Dat zou eigenlijk tien jaar eerder gebeurd zijn...En anders Spiderman en de 5e Superman wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |