Maar wel aan de originele verhaallijn gehoudenquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Zelfde had ik met King kong, van alles too much gewoon, al die kleureffecten na afloop, bljif gewoon van die orginele films af, gebruik filters en geen computers om kleuren extra mooi naar voren te laten komen, het oogt allemaal een stuk onrealistischer
voorbeelden; knal groen bos, new-york in de ochtend met een flinke waas, vuur/lava contrasten te extreem, het enige wat ik geslaagd vond achteraf is de animatie van kong en de gedeeltelijke remake van new york
CGI is done![]()
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt gehaald, maar ik heb dit net gelezen:quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Patch het volgende:
In all the feuding over "The Hobbit", the one wild card has now spoken out about the issue. Saul Zaentz, the millionaire "Amadeus" and "The English Patient" producer who owns the rights to J.R.R. Tolkien's works, has gone on the record with enthusiastic support of director Peter Jackson.
"It will definitely be shot by Peter Jackson. ... Next year The Hobbit rights will fall back to my company. I suppose that Peter will wait because he knows that he will make the best deal with us" said Zaentz to German site Elbenwald.de via Showbiz Data.
The whole quarrel right now is over outstanding money owed to Jackson by New Line for his work on the first film of the "Lord of the Rings" trilogy. Jackson wants to direct at least one of the two prequel "Hobbit" films planned, but won't do it until the issue is resolved. Both a large cadre of fans and MGM, the studio who owns the distribution rights to "The Hobbit", also want him to do it.
Only New Line, who holds the production rights at present, isn't keen on the idea because it would require them settling their lawsuit quite soon - a movie that would put them millions out of pocket. The studio is opting to go with a new director and production team as they have to get into production on the film by next year or the rights will revert back to Zaentz.
Zaentz is perfectly happy with that idea it seems, it would allow him and Jackson to proceed without any studio interference - "He [Jackson] is fed up with the studios: to get his profit share on the Rings trilogy he had to sue New Line. With us, in contrast, he knows that he will be paid fairly and artistically supported without reservation".
Right now though how this plays out is fascinating to watch. All sides are using media outlets to their advantage in this fight, and both the newly-reformed MGM and Zaentz have proven they're not afraid to go at it tooth and claw. Yet right now the ball is in New Line's court, whatever they do next will determine the outcome.
Jouw post had ik ook al geplaatstquote:Op woensdag 29 november 2006 15:12 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt gehaald, maar ik heb dit net gelezen:
blablabla
Dat zal de oorlog worden die in de LOTR wordt verteld, het begin van de ring. De Silmarillion heeft daar weinig mee te maken.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Another LOTR prequel? The Silmarillion?
Dat werkt toch heul niet als film?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:05 schreef MadGuy het volgende:
Another LOTR prequel? The Silmarillion?
Dat werkt toch heul niet als film?
Ik had begrepen dat er twee LOTR-prequels verfilmd zouden worden: de eerste is The Hobbit en de tweede zou dan verhalen over wat er tussen The Hobbit en LOTR gebeurt. Dat is volgens mij niet bijster veel, maar wie weet?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:17 schreef Votz het volgende:
[..]
Dat zal de oorlog worden die in de LOTR wordt verteld, het begin van de ring. De Silmarillion heeft daar weinig mee te maken.
Lijkt mij een overkill, dan kunnen ze beter het verhaal voor de The Hobbit verfilmen, dat is veel interessanter, alleen is dat weer grotendeels uitgelegd in LOTR zelf. Tussen The Hobbit en LOTR zit niet veel, misschien hier en daar een losse vertelling van Tolkien zelf: Tom Bombardil?quote:Op donderdag 30 november 2006 08:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Ik had begrepen dat er twee LOTR-prequels verfilmd zouden worden: de eerste is The Hobbit en de tweede zou dan verhalen over wat er tussen The Hobbit en LOTR gebeurt. Dat is volgens mij niet bijster veel, maar wie weet?
quote:Several years ago, Mark Ordesky told us that New Line have rights to make not just The Hobbit but a second "LOTR prequel", covering the events leading up to those depicted in LOTR.
En die nu twee keer op deze pagina en een keer op de vorige pagina staat. Die op deze pagina kan je best gemist hebben, staat een paar posts hoger en in bold tenslotte.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:15 schreef Zhenar het volgende:
Dit is de brief die PJ naar theonering.net stuurde:
[..]
Ja, nee, niet dus, heb je het topic niet gelezen? Vorige pagina.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:17 schreef Votz het volgende:
[..]
Dat zal de oorlog worden die in de LOTR wordt verteld, het begin van de ring. De Silmarillion heeft daar weinig mee te maken.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En die nu twee keer op deze pagina en een keer op de vorige pagina staat. Die op deze pagina kan je best gemist hebben, staat een paar posts hoger en in bold tenslotte.
nope...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:07 schreef valek het volgende:
Nog nieuws hierover?
offtopic psstt ... mijn mail gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |