Nou succes...door het boek kwam ik er al niet doorheen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:37 schreef deGVR het volgende:
Liever de Silmarrilion
behoorlijk goed met enkele mooie gedeeltes, maar ik zou toch twijfelen of ik die wel graag als film zou willen zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:54 schreef Votz het volgende:
[..]
Nou succes...door het boek kwam ik er al niet doorheen.
Zo serieus was de LOTR verfilming van Jackson ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
behoorlijk goed met enkele mooie gedeeltes, maar ik zou toch twijfelen of ik die wel graag als film zou willen zien
Nee, dan The Hobbit met de serieuze toon van de LOTR-films![]()
De casting was goed, alleen met Frodo hebben ze de plank behoorlijk misgeslagen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:45 schreef woniya het volgende:
Het had toch handiger geweest om de Hobbit als eerste te verfilmen en daarna LOTR. Is toch een veel logischere opbouw. Mooie films waren dat trouwens LOTR, de figuren zagen er bijna net zo uit zoals ik ze me had voorgesteld toen ik de boeken las vooral Gandalf.
say what?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:59 schreef McNasty het volgende:
[..]
De casting was goed, alleen met Frodo hebben ze de plank behoorlijk misgeslagen.![]()
Ja... als hij 30 jaar ouder was misschienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
say what?![]()
Elijah wood was perfect als Frodo, had geen betere acteur voor gekozen kunnen worden...
Ben benieuwd!quote:Op zondag 3 september 2006 15:59 schreef Patch het volgende:
A One Ring.Net spy who was recently in the New York offices of New Line Cinema has reported that they clearly saw "The Hobbit" on the film schedule for 2007:
"I was in New Line's NY offices to discuss upcoming projects when I clearly saw something very intriguing on a year planner. 'The Hobbit' was clearly marked on what looked like July 2007.
I couldn't exactly take a moment to investigate the calendar with my audience in the room, but it definitely said 'The Hobbit'. Lets hope this is a Peter Jackson project!".
The rumour sounds far-fetched, not so much for the project but rather the date. A July 2007 start of production date however, sounds like a possibility and New Line is definitely interested in doing the "Lord of the Rings" prequel.
bij mij ook des tijds! door een leraar genaamd; ringoir, toepasselijk he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
The Hobbit werd altijd bij ons in de klas voorgelezen.![]()
Dat ging toch over de avonduren van Bilbo?
Moet het natuurlijk wel goed gebeuren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Patch het volgende:
The Hobbit mag van mij gerust ook door iemand anders geregisseerd worden, hoeft niet perse Jackson te zijn, als ze het maar snel verfilmen, dan ben ik al blij
Waarom?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Borizzz het volgende:
Ik zou t voorlopig uit je hoofd zetten, een verfilming van de hobbit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |