abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40807067
Ik heb al een tijdje een leaked trailer van the hobbit (je weet wel, dat verhaal van eigenlijk voor de LOTR films). Op het einde staat er vermeld "on 19 december 2006 Smaug awakens". Nu weet ik toevallig dat Smaug een Balrog is. Kan iemand bevestigen of ontkennen dat er op 19 december 2006 inderdaad deze film uitkomt? Je zou toch wel verwachten dat er na afloop van de drie LOTR films enige aandacht aan "the hobbit" gegeven zou zijn. Ook hoor ik er nog niets over in de media.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_40807150
Er komt geen film.
Volgens mij wel een tv-serie.

Oja smaug is geen balrog.
En die leaked trailer zal vast fanmade zijn want anders was die mij bekend.
pi_40807235
19 december was inderdaad de planning om de film uit te laten komen, maar naar verluidt door problemen bij opnemen op locatie (oa in schotland) is die datum verschoven naar begin 2007. Verwacht dan ongeveer februari/april. De film zal waarschijnlijk ook een 2de deel krijgen en er zullen een aantal acteurs van lotr bevatten.
pi_40807400
http://www.filmfan.be/modules.php?name=News&file=print&sid=2300

En die muziek die ze gebruiken is gewoon te sneu en verraad al direct dat het homemade is.
pi_40807479
Hij wilde "the hobbit" toch uit een deel laten bestaan? Dus niet opbreken? Dat zou overigens wel afbreuk doen aan de personages (maar als je de personages van LOTR goed had willen omschrijven had Peter Jackson mischien wel 10 delen moeten maken).

Verder is die trailer volgens mij niet fanmade. Er staan toch wat scenes in die ik niet in de drie LOTR delen heb kunnen terugvinden (en ja, ik heb de extended edition )

Wat is Smaug dan als het geen Balrog is?

Okee, een oversized vleermuis.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_40807535
Overigens heb ik 'Dragonslayer' uit 1981 ook, en daar herken ik in ieder geval geen scenes van.
pi_40807541
De stukjes film die je niet herkend uit de EE edities ( ik heb ze ook, wie niet) zijn gewoon uit andere films gekopieerd (try thinking outside of the box).

Als je echt denkt dat dit een orginele trailer is moet je de films nog maar eens goed bekijken...

http://www.glyphweb.com/arda/s/smaug.html

http://www.glyphweb.com/arda/b/balrogs.html
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:09:07 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_40807698
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is Smaug dan als het geen Balrog is?
een draak dus...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_40807744
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

een draak dus...
Nee! Een vleermuis! Zeg nou alsjeblieft dat het een vleermuis is!

vleermuizen zijn zulke schattige beestjes
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:12:38 #10
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_40807807
Ja ik heb the hobbit wel 10x gelezen en het is een draak. een van de laatste op dat moment.

Die trailer die je hebt gezien heb ik ook gezien best wel een oude en dat was een neppe.
Een complicatie van verschillende films zoals dragonheart om maar wat te noemen.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:15:31 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40807906
*zoekt IMDB - nope
*zoekt upcomingmovies.com - nope

De familie is tegen trouwens, die heeft er niet echt zin in dus echt veel samenwerking zal er niet zijn, gelukkig hebben die nog de rechten voor de Silmarillion en de rest.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:15:46 #12
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_40807912
Smaug is een.. ik dacht een rode draak met de onderkant van zijn buik bezette edelstenen. Van zijn eigen geclaimde schat. er zitten veel voor verwijzingen in naar Lotr. Ik raad het echt aan om het boek te lezen.
Hoewel je er aan moet denken dat Tolkien in die tijd nog een kinder boeken schrjiver is.
In lotr zijn de eerste 250 blz ook voor kinderen.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_40807970
Peter Jackson is op het moment druk bezig met de productie van de game verfliming 'Halo' en hij gaat denk ik binnenkort beginnen met de opnamens van de film ' The lovely bones'
http://www.imdb.com/title/tt0380510/

dus mocht er ooit een verfilming komen van ' the hobbit ' dan kan dat nog wel eens een paar jaartjes duren
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:18:46 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40808012
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee! Een vleermuis! Zeg nou alsjeblieft dat het een vleermuis is!

vleermuizen zijn zulke schattige beestjes
Smaug, één van de laatste draken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_40808014
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:15 schreef Dagonet het volgende:
*zoekt IMDB - nope
*zoekt upcomingmovies.com - nope

De familie is tegen trouwens, die heeft er niet echt zin in dus echt veel samenwerking zal er niet zijn, gelukkig hebben die nog de rechten voor de Silmarillion en de rest.
Ik weet zeker dat Peter Jackson er iets moois van zou maken
Die familie moet niet zo zeuren.

Ze hebben in de jaren 70 dacht ik al eens een hobbit film uitgebracht wat echt een gedrocht was, het was een soort tekenstijl met goedkope effecten.
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:20:51 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40808082
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat Peter Jackson er iets moois van zou maken
Die familie moet niet zo zeuren.

Ze hebben in de jaren 70 dacht ik al eens een hobbit film uitgebracht wat echt een gedrocht is, het is een soort tekenstijl met goedkope effecten.
Da's LOTR.

En waarom niet? The Hobbit is geschreven voor de kinderen van Tolkien tenslotte. En de Silmarillion zou niet mogelijk zijn geweest zonder Christopher (niets eigenlijk want hij was degeen die alles als eerste las en meehielp met sommige stukken).
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:21:45 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_40808115
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:15 schreef GaRleC het volgende:
Smaug is een.. ik dacht een rode draak met de onderkant van zijn buik bezette edelstenen. Van zijn eigen geclaimde schat. er zitten veel voor verwijzingen in naar Lotr. Ik raad het echt aan om het boek te lezen.
Hoewel je er aan moet denken dat Tolkien in die tijd nog een kinder boeken schrjiver is.
In lotr zijn de eerste 250 blz ook voor kinderen.
Tolkien is nooit een kinderboekenschrijver geweest man, hij is een schrijver waarbij the hobbit voor z'n kinderen was, da's wat anders.
pi_40808167
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Da's LOTR.

En waarom niet? The Hobbit is geschreven voor de kinderen van Tolkien tenslotte. En de Silmarillion zou niet mogelijk zijn geweest zonder Christopher (niets eigenlijk want hij was degeen die alles als eerste las en meehielp met sommige stukken).
Echt niet!
Ze hebben ook een the hobbit uitgebracht.

http://lotr.ugo.com/animation/hobbit/
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:23:09 #19
28033 Pek
je moet wat
pi_40808169
Die trailer is inderdaad fake, aan het eind zie je heel effies de naam van de maker in beeld. Maar een 10 voor huisvlijt in ieder geval, mooi gemaakt
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_40808171
TIjdens en vlak na LOTR lagen de rechten van the Hobbit niet bij newline of Peter Jackson en op dat moment zag het er ook niet naar uit dat het snel verfilmd zou worden. Of dat nu anders is weet ik niet maar ik zou zeggen, wacht minimaal nog 4-5jaar, eerder hoef je niks te verwachten.. helaas.
-
pi_40810051
De Hobbit is een dodelijk saai verhaal in vergelijking met LOTR (ook zonder die vergelijking trouwens). LOTR heb ik met veel plezier gelezen en De Hobbit vond ik maar een suf kinderboek. Van mij mag PJ zich met andere dingen bezig houden.

Laat em eens iets zonder cgi poberen.
pi_40820995
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef McNasty het volgende:
De Hobbit is een dodelijk saai verhaal in vergelijking met LOTR (ook zonder die vergelijking trouwens). LOTR heb ik met veel plezier gelezen en De Hobbit vond ik maar een suf kinderboek. Van mij mag PJ zich met andere dingen bezig houden.

Laat em eens iets zonder cgi poberen.
Saai? Integendeel en het einde van The Hobbit is best bizar voor een kinderboek. Ik vond de gevechten in LOTR ongelofelijk langdradig om te lezen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_40821019
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:23 schreef splendor het volgende:
TIjdens en vlak na LOTR lagen de rechten van the Hobbit niet bij newline of Peter Jackson en op dat moment zag het er ook niet naar uit dat het snel verfilmd zou worden. Of dat nu anders is weet ik niet maar ik zou zeggen, wacht minimaal nog 4-5jaar, eerder hoef je niks te verwachten.. helaas.
Ik kan het niet terugvinden maar ik heb ik ooit gelezen dat de zoon van Tolkien hier tegen is, de rechten van de LOTR waren destijds door de kleinzoon verkocht, hetgeen betekende dat de zoon de kleinzoon onterfd heeft. Of The Hobbit ooit nog verfilmd zou worden is nog maar de vraag.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_40824249
Als Jackson weer enkele flops heeft gaat hij vanzelf de hobbit maken.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:37:03 #25
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_40824346
Liever de Silmarrilion
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')