abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40818221
Wel vet hoor H_w, maar zoals al gezegt, lijkt me lastig

Waarom heb je in de eerste 2 geen kortere dan, of lijken ze op de foto gewoon langer dan ze zijn?
pi_40819211
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 01:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel vet hoor H_w, maar zoals al gezegt, lijkt me lastig

Waarom heb je in de eerste 2 geen kortere dan, of lijken ze op de foto gewoon langer dan ze zijn?
Die gast zei dat dat moest Ach ja, is maar voor drie weekjes
pi_40820854
Lijkt me logisch he. Als je tong dik wordt, dan wordt hij ook echt overal dik. Lijkt me dus handig om overal lange staafjes in te doen.
pi_40821190
Hoe gaat dat met die zoutoplossing? Is dat in plaats van unicura?

Wat voor zout? en dan gewoon in een kopje en om mijn oor houden?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_40821852
Water koken. Beetje zeezout erin gooien (zo zout als tranen, schijnt). Afkoelen tot je jezelf nieet meer verbrand maar dat het nog wel behoorlijk warm is, en dan je oor erin hangen Van die wattenbolletjes in het water dopen en dat tegen je oor houden mag ook. Even opletten dat er geen draadjes achter blijven.

Als je klaar bent met een schoon wattenstaafje het gaatje schoonmaken.

Kijk maar wat je prettiger vind. In principe moet je altijd het advies van je piercer volgen, maar ja.
pi_40824057
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Die gast zei dat dat moest Ach ja, is maar voor drie weekjes
3 weken? Ik had er maar 5 dagen last van... En ging pas na 3 weken t staafje wisselen, terwijl t na een week al kan, maar ik had steeds geen zin/tijd
† The 3 Kings †
pi_40824496
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:25 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

3 weken? Ik had er maar 5 dagen last van... En ging pas na 3 weken t staafje wisselen, terwijl t na een week al kan, maar ik had steeds geen zin/tijd
Ja, inderdaad Als het wat minder pijn doet, doet ik er ook wel kortere in
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:44:46 #28
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_40824554
lijkt mij ook wel apart, 3 van die dingen in je mond,, ik hou het wel lekker bij 1tje.

en idd, ik vind de staafjes errug lang... maar jah, wie ben ik?? hehe
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_40825013
Jongens, hou op over die lange staafjes. Dat hoort voor nu, binnenkort komen er andere staafjes in, klaar.
pi_40827079
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:44 schreef dazzled het volgende:
lijkt mij ook wel apart, 3 van die dingen in je mond,, ik hou het wel lekker bij 1tje.

en idd, ik vind de staafjes errug lang... maar jah, wie ben ik?? hehe
Lees nou eens een aantal posts, buiten alleen naar de foto's gluren. Er zijn meerdere verklaringen gegeven waarom ze zo lang zijn.
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')