quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:47 schreef animal_cracker het volgende:
...en dan zeggen ze dat het niet verslavend is.
Think again -_-
Haha, wat wilde laten doen dan?quote:Op maandag 4 september 2006 02:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar nu zit ik wat dingetjes op BME te lezen en het is toch wel eng. Ik heb vannacht ook gedroomd erover, dat ik bij de piercer was en dat 'ie een sigaret ging roken en bier drinken terwijl hij me piercte en dat hij het verkeerd deed. Harstikke scheef enzo.
Maar desondanks kan ik niet wachten. Ik heb zelfs op ebay al een piercingsieraarddingetjes gekocht.
Zal vast kunnen. Maar ik ken jouw wenkbrauw niet en de kwaliteiten van je piercer.quote:Op zondag 3 september 2006 20:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb een piercing in me tong, in me lip en had er ook een in me neus. Maar die heb ik eruit gehaald want ik wil er heel graag een in me wenkbrauw.. en anders zou het te vol worden in me gezicht.
Maar ik twijfel heel erg over die wenkbrauwpiercing want k wil hem wel heel erg graag.. maar altijd als ik mensen zie met een wenkbrauwpiercing dan vind ik dat die piercing veelst te ver naar beneden is gezet, bijna onder de wenkbrauw, en dan zeggen ze dat het zo moet.. maar dat vind ik niet mooi staan, kan dat niet gewoon verder naar boven?
Als jullie snappen wat ik bedoel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |