abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41224158
Ik heb woensdag een lippiercing aan de zijkant laten zetten. Nou zit er aan de binnekant, bij het gaatje, een wit velletje (wild vlees?geen idee wat het is?) Is dat normaal?
pi_41224831
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:17 schreef -babydoll- het volgende:
Ik heb woensdag een lippiercing aan de zijkant laten zetten. Nou zit er aan de binnekant, bij het gaatje, een wit velletje (wild vlees?geen idee wat het is?) Is dat normaal?
Ja had ik ook toen ik hem net had laten zetten. In de shop zeiden ze ook dat het normaal was, toen ik het ringetje liet vervangen voor een kleinere. Gaat vanzelf weg, gewoon goed schoon houden.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_41225945
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:38 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ja had ik ook toen ik hem net had laten zetten. In de shop zeiden ze ook dat het normaal was, toen ik het ringetje liet vervangen voor een kleinere. Gaat vanzelf weg, gewoon goed schoon houden.
Dankje
pi_41227253
Maar hoe zit het eigenlijk met dat niet mogen zwemmen met een inverse navelpiercing? Hoe lang mag dat niet? En geldt dat ook voor gewoon in bad gaan? Ik hou namelijk nogal van heet badderen.
pi_41229082
mag aanneemen dat dat gewoon mag Bij zwemmen zitten er veel meer mensen in dat water.
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_41229631
Met verse piercings mag je dus zeker 6 weken niet zwemmen en ook niet badderen. Je mag wel eerst jezelf schoon douchen en dán in bad stappen, maar dan is het effect van heet water een beetje weg
pi_41232201
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
Met verse piercings mag je dus zeker 6 weken niet zwemmen en ook niet badderen. Je mag wel eerst jezelf schoon douchen en dán in bad stappen, maar dan is het effect van heet water een beetje weg
6 weken is nog wel te doen. Ik was even bang dat ik de 6 tot 12 maanden niet mocht.
pi_41232304
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

6 weken is nog wel te doen. Ik was even bang dat ik de 6 tot 12 maanden niet mocht.
Ik zou er een maand of zo mee wachten. In zee zwemmen mag daarentegen wel gelijk, maar daar is het nu niet echt het weer voor
pi_41232542
Nieuwjaarsduiken. Eens en nooit weer.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:01:52 #120
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_41239814
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Zal zo snel mogelijk een foto maken

Ringetje vond ik zwaar irritant en persoonlijk echt niet mooi. Zo vind ik het gewoon mooier en zit veel fijner. Kan er gewoon op slapen, kan de oordoppen in die ik voor het werk gebruik tegen lawaai, bellen gaat gewoon... etc
ik kan prima slapen, bellen en oordoppen inhebben met ringetje hoor
in t begin niet maar na een weekje ofzo wel
mja ik vind vaak zo een staafje niet mooi, alleen een heel klein bolletje op je tragus...
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')