abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41189120
Zit daar nou een recht staafje in?!?!
pi_41190353
Yep

Hoewel niet helemaal waar, het is een flexibel teflon staafje....maar kon ook met normaal staafje worden gedaan. Alleen deze is zwart vind ik in de toekomst mooier om er ook zwarte bolletjes op te zetten.
His masters voice...
pi_41190441
Wow, die is echt mooi
Zo eentje wilde ik ook laten zetten, maar die groeit uit
pi_41191255
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef saaw het volgende:

[..]

foto?
ik vind in een tragus over het algemeen een ringetje uist veel mooier dan een staafje [heb zelf ook een ringetje]
Zal zo snel mogelijk een foto maken

Ringetje vond ik zwaar irritant en persoonlijk echt niet mooi. Zo vind ik het gewoon mooier en zit veel fijner. Kan er gewoon op slapen, kan de oordoppen in die ik voor het werk gebruik tegen lawaai, bellen gaat gewoon... etc
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_41194789
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:36 schreef Murphy22x het volgende:
Yep

Hoewel niet helemaal waar, het is een flexibel teflon staafje....maar kon ook met normaal staafje worden gedaan. Alleen deze is zwart vind ik in de toekomst mooier om er ook zwarte bolletjes op te zetten.
Waarom heb je geen surfacebar?
pi_41195761
ja wat is dat?
His masters voice...
pi_41201861
Oh zo, nee in mijn geval is het een flexibel plastic (teflon) buisje waar de balletjes op worden geschroefd
His masters voice...
pi_41203195
Hmmja, ik zou altijd een surfacebar gebruiken, dit geeft teveel spanning op je huid. Zo flexibel is teflon niet, want hij staat strak in je huid. Het moet op z'n minst meegeven met de kracht of strakheid van je huid zonder extra kracht uit te oefenen.
pi_41203239
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
Ringetje in m'n tragus was bij mij een regelrechte ramp, het wilde maar niet genezen.
Toen m'n linkertragus eindelijk wat beter ging heb ik daar een staafje in laten zetten en in m'n rechter een staafje dat een paar mm te lang was en toen was de ellende binnen een week voorbij
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')