abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40812705
Om wat voor risico's gaat het dan?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40812942
Als je een boek in eigen beheer uitgeeft moet je eerst een aardige investering maken om een bepaalde oplage te drukken. Vervolgens moet je er voor zorgen dat je met je boekje de investering terugverdient, pas daarna ga je winst maken. Als je boek echter onsuccesvol blijkt te zijn heb je een hoop geld in de prullenbak gesmeten, en heb je enkel tientallen dozen vol met je ongelezen boek.
Even helemaal weg.
pi_40813387
Drukken hoeft niet per se. Tegenwoordig is printing on demand ook een goed alternatief. De webmaster van de website in mijn sig heeft zo een boek uitgegeven met relatief kleine investeringen. Naar ik dacht kon dat al voor zo'n paar honderd euro per keer. Grotere oplagen zijn natuurlijk goedkoper, maar tientallen dozen is dan echt niet nodig.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40813693
Dat klopt, kijk hier maar eens. Dan vallen de investeringen inderdaad nog wel mee, alhoewel je nog altijd op je bek kunt gaan.
Even helemaal weg.
  Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 23:24:05 #55
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_40813699
ik wist niet dat Dick Bruna op Fok! zat
Tevens -purist.
pi_40813858
Echt extreem ga je niet op je bek met een paar honderd toch? Je kan zelf een set boeken krijgen waardoor je alleen al met vrienden en kennissen uit de kosten kan zijn. Het overwegen waard?
pi_40816182
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Pitom het volgende:

[..]

Nooit tegen je zin iets schrijven, komen de grootste kutproducten van.
ben je wel gauw af van je contractje jochie
en anders schrijf je een verhaal over iemand z'n leven dat verpest wordt doordat hij opgezadelt wordt met een wurgcontract
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')