abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40800916
Iemand enig idee hoelang je kunt koken met zo'n prikgaspatroontje van 190 gr.?

pi_40800965
niet langer dan een 3/4 tot een uur
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_40801134
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
niet langer dan een 3/4 tot een uur
waarbij je moet vermelden dat dat ongeveer de tijd is die je nodig hebt om een pan water op te warmen

Serieus: alleen te gebruiken als je kleine hoeveelheden wil verwarmen en/of ver van de buitenwereld bent.
pi_40802907
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:02 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

waarbij je moet vermelden dat dat ongeveer de tijd is die je nodig hebt om een pan water op te warmen

Serieus: alleen te gebruiken als je kleine hoeveelheden wil verwarmen en/of ver van de buitenwereld bent.
wil je je even toelichten.. beweer je dat die dingen langer dan een uur volle bak gas blaffen ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_40804159
Ok thanks! Ik ga het ding alleen 3 dagen lang gebruiken om 's ochtends koffie te maken en eventueel soepje op te warmen. Ik zal dus met 2 patroontjes wel een eindje komen denk ik zo!
pi_40807306
ja hoor, moet voldoende zijn. ik heb het vorig jaar met 2 van die dingen een week uitgehouden. zelfs een keertje pasta gekookt. Het scheelt overigens wel heel veel als je het goed uit de wind houdt.
pi_40807548
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef paaskannekoekje het volgende:
beweer je dat die dingen langer dan een uur volle bak gas blaffen ?
Nee, zeker niet als het waait, regent of de inhoud van je pan overkookt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:24:46 #8
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40825627
Ligt er ook aan welk type brander je ermee verbruikt, en als je een schermpje ervoor zet dat de wind niet eronder komt gaat die ook weer wat langer mee.

Ik heb de brandduur voor mijn branders en gasflesjes toendertijd opgezocht in de catalogus op de site van Camingaz.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')