Slapen doe ik wel in wat ik op dat moment aanheb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
fleecedeken is voor 's nachts, ik ben een rasechte koukleum.
oja, zut om in te slapen en ondergoed enzo moeten ook mee.
netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slapen doe ik wel in wat ik op dat moment aanheb.![]()
Eigenlijk kan ik m'n slaapzak en matje ook beter thuis laten, de helft van de tijd lig ik ernaast als ik wakker word.
Het verheugen zal er bij mij ook wel zijn, alleen de coördinatie die nodig is om hem ook daadwerkelijk te bereiken (laat staan er ook nog eens in te klimmen) is nogal eens niet aanwezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef Laton het volgende:
[..]
netjes
zelfs stomdronken verheug ik me nog op mijn slaapzak echter
4/5 in de zin van vier-vijfde uur? ofwel 48 minuten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verheugen zal er bij mij ook wel zijn, alleen de coördinatie die nodig is om hem ook daadwerkelijk te bereiken (laat staan er ook nog eens in te klimmen) is nogal eens niet aanwezig.
Oogetuigen zeggen iig dat het een vrij komisch schouwspel is:
Grrrrrrrr strompelt tent binnen en mompelt iets onsamenhangends.
Grrrrrrrr strompelt richting matje met slaapzak en crasht er ongeveer een centimeter of 20 naast en is meteen vertrokken.
Grrrrrrrr wordt een uur of 4/5 later met kleine oogjes wakker, kijkt enigzins verbaasd naar z'n bedje en kruipt alsnog in zijn slaapzak om verder te pitten.
altijd leuk om 's nachts gedesorienteerd wakker te worden, heel nodig te moeten piesen en niet doorhebben dat je in een slaapzak ligt en dan het ritsje niet meer kunnen vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef P8 het volgende:
[..]
4/5 in de zin van vier-vijfde uur? ofwel 48 minuten?
Ik mag blij zijn als ik de 4 uur slaap per nacht haal![]()
wat trouwens wel handig is bij een slaapzak, is deze helemaal openritsen. Dan heb je een deken! Dat is een stuk makkelijk om onder te kruipen dan in een slaapzak![]()
edit: Ik mag trouwens niet blij zijn als ik de 4 uur slaap per nacht haal. Dan doe ik echt iets verkeerd![]()
Hij gaat niet meer geloof ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Morpheus2000: vergeet je luchtbedpomp niet.
je zou maar je bier vergeten. sta je daar in de rij zonder bier. EEN HEL ZEG IK JE.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef UFOtje het volgende:
Toch handig dit topic, je vergeet vaak de vanzelfsprekende spullen!
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mongolen die om 9 uur heel de camping wakker maken? Van mij mogen ze ze ophangen aan een scheerlijn.
Word gewaardeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, wist ik veel. Ik las zo dat lijstje, en ik zag dat ie alleen z'n luchtbed erop had staan. Dus ik dacht, goh als ik nu kan voorkomen dat iemand zonder luchtbedpomp zit op Lowlands, dan zeg ik het maar even..
sleep is wastequote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Het is godverdomme lowlands ... slapen is overrated !!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
je zou maar je bier vergeten. sta je daar in de rij zonder bier. EEN HEL ZEG IK JE.
Ja, ik neem alleen het hoognodige meequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef P8 het volgende:
[..]
gewoon een klein plat stoeltje is makkelijk mee te nemen hoor. Ik snap niet dat sommige mensen doen alsof ze 3 weken op vakantie gaan. Lowlands is een gore camping. En je gaat toch sowieso stinken als je daar bent. Nee een kleine sporttas met de basic shit voor mij is meer dan genoeg. En de tent uiteraard
ook voor mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef Roellio het volgende:
Kan iemand rechtsachteraan op camping 3 even een luchtbedpomp komen uitlenen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |