Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank. (ik TREK mijn karretje, dus ik loop je niet in de weg)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist. Of eerder, ik hoef de brug niet zo nodig over, althans niet voordat mijn tent staat.
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakken, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand aangereden, en ik til me liever geen ongeluk aan bier. Dank.
Tillen over de brug doe ik sneller dan de gemiddelde lopert.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toch zijn de meeste mensen met wagentjes, vuinisbakkel, bolderwagens en dergelijke strontvervelend. Ze kijken niet op of om terwijl ze met dat ding rijden. En dan ook nog eens vergeten dat ze de brug over moeten met dat ding, wat ze dan dus maar met veel moeite lukt, in 45 minuten ofzo.
En je hoeft niet 12 sixpacks mee te nemen hoor. Als je het niet kunt tillen, kun je ook minder meenemen, of 2 keer lopen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef PlarkPlark het volgende:
Jemigwat zijn de lowlanders tegenwoordig frustie!
![]()
Daar sta je, zeker als je Nokia hebt, aardig lang te wachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Als je een eigen lader in kan leveren bij die oplaad-stand hoef je niet zo lang te wachten tot ze je merk roepen. Veel relaxter. Gewoon doen dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie dat sommigen een gsm lader meenemen, bespaar je de moeite; er is geen electriciteit.
Bovendien is er een mobiele oplaadtent, waar honderden oplaadsnoertjes hangen voor elk type mobiel.
Probeer voor 5 seconden eens even man te zijn en pak alleen dit in:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallooooooo, kan iemand me even slaan?
Reeds ingepakt:
6 onderbroeken
3 spijkerbroeken waarvan 1 aan
een stuk of 5 of 6 shirtjes met korte mouw
2 jurkjes
3 rokjes
7 paar sokken + 2 paar overknee kousen want dat is leuk
3 jasjes (hoodie van lang gelee die een beetje te kort is, fleecevest en een spijkerjasje dat ik donderdag al aan doe)
Puma's en kaplaarzen
En dat zijn alleen nog maar de kleren hè! Somebody stop me.
Mja kijk weet je wat het probleem is... Dat jij zoveel mee wil nemen maakt mij niets uit, alleen leef ik mee met mijn geslachtsgelijken. Die moeten namelijk jouw tas gaan dragen omdat jij em dan te zwaar vindt... Mannen vinden dit over het algemeen diep van binnen niet cool (indien scoringskans: "oh meid ik draag je tas wel voor je hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al wat eruitgehaald. Het gaat nu nog enigzins. Je zou toch denken dat het na 6 keer toch wel beter zou gaan, dat inpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |