quote:vanacht rond half 1 de dj melde:: Anna is een bot die automatisch antwoord geeft...... etc
quote:Rick van velthuysen in de middag: Anna is een bot die automatisch antwoord geeft...... etc
en dat is alleen nog maar vandaag..quote:16:00 Ruud de wild: Anna is een bot die automatisch antwoord geeft...... etc
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef danos het volgende:
zet em dan gewoon uitttt
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef oor het volgende:
het nummer is best relaxed. maar de uitleg hoeft er dan ook niet zo vaak bij vind ik...
lijkt het wel een beetje opquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef 700MB het volgende:
En Anna functioneert ook net als een DJ dan?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef oor het volgende:
het nummer is best relaxed.
En wat is Anna dan precies, behalve een bot?quote:
in het echt is anna een OPS. want ze kan kickenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
En wat is Anna dan precies, behalve een bot?
Animal Planet roeleert als een roffelkoek!quote:
Juist... dat iemand zulke muziek maakt, kan ik al moeilijk begrijpen, dat iemand dat als onderwerp kiest om een nummer over te maken kan ik nog moeilijker begrijpen, dat iemand dat nummer leuk vind is al bijna onbegrijpelijk maar dat iemand ook nog de moeite neemt om het te vertalen en te ondertitelen, gaat me echt te ver...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Skorpija het volgende:
Hiero met NL ondertiteling:
http://youtube.com/watch?v=Yp-NzMOsL2A
Volgens mij is die ondertiteling ook door een bot gedaan, het klopt van geen kant.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist... dat iemand zulke muziek maakt, kan ik al moeilijk begrijpen, dat iemand dat als onderwerp kiest om een nummer over te maken kan ik nog moeilijker begrijpen, dat iemand dat nummer leuk vind is al bijna onbegrijpelijk maar dat iemand ook nog de moeite neemt om het te vertalen en te ondertitelen, gaat me echt te ver...
Dat valt tegen, geen lekkere wijven in het clipje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef Skorpija het volgende:
Hiero met NL ondertiteling:
http://youtube.com/watch?v=Yp-NzMOsL2A
Weet ik toch! maar ja is toch eens iets anders dan " Talpaquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Animal Planet roeleert als een roffelkoek!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |