In WGR lopen dan ook al dergelijke topicsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zulke topics zoals je voorstelt kunnen zeker toegevoegde waarde hebbenMaar zoals ik al in de voorlopige slotpost voorstel:
[..]
Dat kun je beter met een mooie OP doen in het juiste subforum. In het geval dat je info wilt geven over waar je op moet letten, wanneer het volgens de wet allemaal in orde is e.d. kun je dat in WGR doen. Er zijn immers niet alleen poolse bouwlieden, maar ook tuinmannen, en andere vakgebieden waar poolse mensen werken.
Zoeken naar een Poolse bouwvakker, Franse installateur, Duitse metselaar of Italiaanse stucadoor is niet toegestaan op FOK!. Dat zijn diensten en het vragen of aanbieden van diensten is niet toegestaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
In WGR lopen dan ook al dergelijke topics
Alleen vraag ik me af waar je als eerste kijkt als je een poolse bouwvakker zoekt. In K&W of WGR. Vandaar mijn ideetje.
Ik weet dat het volgens de FAQ niet mag, en dat bedoel ik ook niet. Mensen die niet regelmatig op Fok! of in K&W komen weten dit niet en zullen op die manier in K&W terecht komen. Daarom leek het mij wel handig. Als jullie denken dat ie in WGR beter op zijn plek is, is het mij om het even. Ik weet waar ik op moet lettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zoeken naar een Poolse bouwvakker, Franse installateur, Duitse metselaar of Italiaanse stucadoor is niet toegestaan op FOK!. Dat zijn diensten en het vragen of aanbieden van diensten is niet toegestaan.
Spreken over ervaringen met Poolse vaklui kan best, alleen is het dan beter om dat te doen in WGR, dan kan iedereen zijn ervaringen delen in een algemeen onderwerp![]()
Wel mooi overigens dat je het niet over 1 kam scheert, maar bijna alle europese nationaliteiten erbij noemtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zoeken naar een Poolse bouwvakker, Franse installateur, Duitse metselaar of Italiaanse stucadoor is niet toegestaan op FOK!. Dat zijn diensten en het vragen of aanbieden van diensten is niet toegestaan.
Spreken over ervaringen met Poolse vaklui kan best, alleen is het dan beter om dat te doen in WGR, dan kan iedereen zijn ervaringen delen in een algemeen onderwerp![]()
Op tijd Conflictquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:22 schreef Conflict het volgende:
Mogguh
Als je morgen maar op tijd bent.quote:
Heb je wel een pomp aanboord Conflict voor als het heul erg gaat regenen en we daar wegspoelen en naar je bootje meten vluchten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik neem mijn kaplaarzen mee naar de Biesbosch
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Veel plezier vandaag!!
Oh, en zo te zien op www.buienradar.nl zit de biesbosch op dit moment onder een hevige regenwolk
Vanmorgen was er bewolking end ruppels in Hoofddorp.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:20 schreef Marsepein het volgende:
Hier is een strak blauwe lucht![]()
(Als ik naar rechts kijk, links is grauw en bewolkt.)
Moet je links of rechts af??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:20 schreef Marsepein het volgende:
Hier is een strak blauwe lucht![]()
(Als ik naar rechts kijk, links is grauw en bewolkt.)
Leterlijk genomen als in ' wat links is links houden en wat rechts rechts houden, dan moet ik achteruit. Fysiek betekent dat ik naar het zuiden moet. In welke windrichting staat mijn neus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Moet je links of rechts af??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |