Dan heeft Cruo het lekker mis, ik ga er namelijk niet vanuit dat je tig jaar ouder bent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook winnen.![]()
En zoals Cruoninga het laatst treffend verwoordde: ik kwam al in het Oosterpark toen jullie nog nooit van FC Groningen gehoord hadden...![]()
![]()
Ook namens Beschouwquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef twi het volgende:
Ohja, en complimenten aan de organisatie van mm en de prachtige user-icoontjes van Yeahinho!
heb ik ook eenzelfde verzoek met mijn huidge icoon en mn awardicoon...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef twi het volgende:
Ohja, en complimenten aan de organisatie van mm en de prachtige user-icoontjes van Yeahinho!
Idd mijn complimenten, heb met een smile op mijn gezicht de award doorgelezen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef twi het volgende:
[award waarmaak modus]quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef WeebI het volgende:
kan iemand bij mij een mooi icoontje maken van alle 5 awards die ik ben misgelopen, en dan in het 6e frame de tekst: 'net niet.'
Hehequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook Cultheld doet dit, al is volgens sommige stemmers de vraag gerechtvaardigd of het echt zijn eigen mening is.
'net niet' betekent dat je er wel dichtbij wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
[award waarmaak modus]
Je kunt ook gewoon een Feyenoord icoontje nemen. Minder werk!
[/award waarmaak modus]
zoiets?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
Ik ga gelijk weer een aanvraag doen bij Yeahinho!
Zou je voor mij zo'n mooi knippericoon kunnen maken van:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
?
Bij voorbaat dank!
En dat logo dan kleiner natuurlijk, weet niet waarom ie nu zo groot is.
Noblesse obligequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:48 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk en aardig allemaal maar jullie gaan toch niet van me verwachten dat ik met een ex sperz-speler en het Pool embleem ga rondposten hier?![]()
Ik heb in 1989 mijn eerste wedstrijd in het Oosterpark gezien... jullie?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan heeft Cruo het lekker mis, ik ga er namelijk niet vanuit dat je tig jaar ouder bent.
Hoi, 1984 of 85quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb in 1989 mijn eerste wedstrijd in het Oosterpark gezien... jullie?![]()
'98quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je zegt 'toen jullie nog nooit van de FC gehoord hadden'. Nou, in 1987 was ik al supporter hoor, samen met mijn papa. Ik had toen nog geen seizoenskaart (ik was 6quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |