abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:57:26 #1
10152 Buffie
There is only one
pi_40796665
Mijn koelkast heeft het begeven en de nieuwe arriveert binnenkort. Nu heb ik de oude koelvriescombi (soort van los ingebouwd) uit het keukenblok weten te trekken, maar het snoer en de stekker zitten achter de rest van de kookunit en kastjes en ik kan er echt met geen mogelijkheid bij. Sterker nog, ik zie het stopcontact niet eens zitten.

Moet ik nu mijn hele keuke slopen om die stekker uit het stopcontact te halen? Of (ja, tis een gokje) kan ik dat snoer gewoon lukraak doorknippen en de stekker van de nieuwe koelkast in een ander stopcontact duwen? Of word ik dan geelectrocuteerd? Je ziet, ik heb er totaal geen verstand van. En waarom bouwen ze contactdozen op zo'n plek dat je er nooooooit meer bij kunt???

Iemand tips? Please?
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_40796705
kan je niet via een andere kast erachter komen? De achterwand van een kastje wat er naast staat eruit halen en dan erachter proberen te komen?
Extremistisch gematigd.
pi_40796747
Heb je al goed in alle kastjes gekeken of er nergens een opening is waarbij je bij het stopcontact kunt komen?

Kun je een foto van de situatie plaatsen?

Doorknippen en de koelkast in een andere zou ik niet doen.

Hij moet eruit kunnen , want iemand heeft hem er ook in gestoken, als ze dat gedaan hebben met het blad eraf, tja dan wordt het lastig.
pi_40796867
Ga aub geen draad doorknippen, daar staat 230V op.
En vreemd dat ze wandcontactdozen op zo'n ontoegankelijke plek plaatsen. Bij mij zijn alle contactdozen gewoon te bereiken door het plint van het keukenblok te demonteren.
Is het niet mogelijk om achter de kookunit te komen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40797258
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Lucille het volgende:
Ga aub geen draad doorknippen, daar staat 230V op.
En vreemd dat ze wandcontactdozen op zo'n ontoegankelijke plek plaatsen. Bij mij zijn alle contactdozen gewoon te bereiken door het plint van het keukenblok te demonteren.
Is het niet mogelijk om achter de kookunit te komen?
Dit is de sleutel tot de oplossing van de TS denk ik
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:15:14 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40797260
Zit ie niet achter een kastje ernaast?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:34:29 #7
10152 Buffie
There is only one
pi_40798075
Thanx voor de tips, het is gelukt! De stekker zat achter de gasplaat-over unit onderin het kastje ernaast. Bijna mijn pols gebroken omdat ik blind het hoekje om moest, maar tada, de stekker is eruit (zonder electrocutie). Weet ik meteen waar die doos zit voor de nieuwe koelvries
pi_40798158
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:34 schreef Buffie het volgende:
Thanx voor de tips, het is gelukt! De stekker zat achter de gasplaat-over unit onderin het kastje ernaast. Bijna mijn pols gebroken omdat ik blind het hoekje om moest, maar tada, de stekker is eruit (zonder electrocutie). Weet ik meteen waar die doos zit voor de nieuwe koelvries
Mooi dat het gelukt is, maar kon je onderlangs, door de plint weg te halen, er niet beter bij dan?
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:40:04 #9
10152 Buffie
There is only one
pi_40798298
Was het maar waar, ik kon inderdaad 1 plint weghalen, maar de stekker zat nog verder dan dat (onder en achter een hoekkast die totaal vastgebouwd zat). Echt gek dat keukens zo worden ingebouwd, een normaal mens kan hier nooit meer bij zonder de halve keuken te slopen.

Afijn, nu alleen nog de kookunit weer in zijn hoek duwen, beetje muizenkeutels wegzuigen (ja je komt leuke dingen tegen als je eens wat verplaatst) en nieuwe stekker erin!
pi_40798383
Ah, ok. Het is voor de plaatser altijd logisch hoe het zit. Maar ja, als je er later inkomt .... en de boel wilt aanpassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')