Erotiserender: JA!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef beyond_cool het volgende:
Ik heb een keer een negerin in een Rio-outfitje gezien op Dias Latinos in Amersfoort. Da's toch een stuk geweldiger dan in Urker kledij ..
Wat bijgeloof met een mens kan doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef mjb44 het volgende:
Ik ben het met TS eens het kan gewoon niet. Net zoals dat Sinterklaas straks ineens zwart zou zijn en zwarte piet blank. Sommige dingen moet je laten zoals ze zijn. Haring moet gewoon door Hollanders worden verkocht (ook al worden ze in Denemarken of Noorwegen gevangen).
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Everett het volgende:
Pizza is lekker. Oerlekker. Oeritaliaans ook.
Vanmiddag ging ik eens een [italiaanse] pizza halen. Staat er een dik Nederlands wijf achter de bar. Mn pizza smaakte gelijk heel anders.
Ergens klopte er gewoon iets niet.
Inderdaad ergens klopt er iets niet. Erg orgineel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef BrickTop het volgende:
![]()
Engelse drop is lekker. Oerlekker. Oerengels ook.
Vanmiddag ging ik [bij de Jamin] engelse drop halen. Staat er een nederlands wijf achter de kassa. Mn englese drop smaakte gelijk heel anders.
Ergens klopte er gewoon iets niet.
De haringverkoper bestaat ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef mjb44 het volgende:
Ik ben het met TS eens het kan gewoon niet. Net zoals dat Sinterklaas straks ineens zwart zou zijn en zwarte piet blank. Sommige dingen moet je laten zoals ze zijn. Haring moet gewoon door Hollanders worden verkocht (ook al worden ze in Denemarken of Noorwegen gevangen).
Sinterklaas toch wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
De haringverkoper bestaat ook niet.![]()
Even over die zwarte pieten, ik weet niet of het een grote schok is, maar die zijn niet echt zwartquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef mjb44 het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het hartje van de haring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |