Godsgloeiende!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Die verdovingen voel je wel. De naald die erin gaat is best dik en moet er soms ver in.
Maar als dat over is voel je er niet veel van. Wel veel napijn. Dat dan weer wel.![]()
6 jaar niet naar de tandarts is ook niet echt slim hé. Veel plezier iigquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:17 schreef lodi1979 het volgende:
Tja, ben al 6 jaar niet naar de tandarts geweest. Vorige maand is een kies in mijn onderkaak gebroken en gaan ontsteken. Vandaag ben ik dus weer eens naar de smoelensmid gestapt.
Conclusie: Wortelkanaalbehandeling en een kroon.
DIT IS LINKE SHIT!!!!!!!
Wie wenst me succes? En hoe en waar werken die verdovingen????
Je moet ook gewoon met Colgate met fluor poetsen voor sterkte tandenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:17 schreef lodi1979 het volgende:
Tja, ben al 6 jaar niet naar de tandarts geweest. Vorige maand is een kies in mijn onderkaak gebroken en gaan ontsteken. Vandaag ben ik dus weer eens naar de smoelensmid gestapt.
Conclusie: Wortelkanaalbehandeling en een kroon.
DIT IS LINKE SHIT!!!!!!!
Wie wenst me succes? En hoe en waar werken die verdovingen????
Onzinquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef Hr-Flip het volgende:
Ibuprofen slikken helpt soms ook niet.
Vooral in het begin vreet je suf in die dingen en dan voel je de helse pijnen van een wortelkanaalbehandeling nog.
Je kunt nog beter 10 x in je ballen getrapt worden dan 1x een wortelkanaalbehandeling ondergaan.
wordt je al bang?
Het valt allemaal wel mee. De behandeling stelt niks voor als je het vergelijkt met die kloppende/zeurende kiespijn die je op den duur krijgt of al hebt. Ik heb hetzelfde gehad en was nog nooit zo blij dat de assistente mijn naam riep en ik naar binnen mocht. Paar iboprufentjes en na 2 dagen ben je weer helemaal het mannetje!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Onzin![]()
Zit die gast toch niet onnodig bang te maken zeg, kinderachtig in dit soort topics![]()
Onzin! Je bek heeft immers een behoorlijke opdonder gehad!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef Conflict het volgende:
Ik heb allemaal melkkiezen waar geen volwassen kies onder zat en daar zit nu onderhand allemaal geen zenuw meer in. Zo'n behandeling is alleen maar vervelend omdat het zo lang duurt. De enige pijn die je voelt is de verdoving.
Dat iemand zegt dat het naderhand zeer doet is gewoon dom, ze hebben immers je zenuw eruit gehaald dus kan het helemaal geen pijn meer doen.
Succes, ik had het ook, ernstig vervelend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef lodi1979 het volgende:
Nou, gisteren heb ik die wortlekanaalbehandeling gehad!
Dat was echt geen pretje!!!!
4 kanalen schoongemaakt, waarvan 1 kanaal nog intact was met zenuwen.........
Om de 2 minuten zat ik tegen het plafond aan.
Nu maar lekker uitzieken..........
Dat was mijn ervaring ook, hehequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef Bicks het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee. De behandeling stelt niks voor als je het vergelijkt met die kloppende/zeurende kiespijn die je op den duur krijgt of al hebt. Ik heb hetzelfde gehad en was nog nooit zo blij dat de assistente mijn naam riep en ik naar binnen mocht. Paar iboprufentjes en na 2 dagen ben je weer helemaal het mannetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |