breezers zijn al een tijdje onder ons hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Op bijna alles wat nieuw is, wordt op gebashed.... en al helemaal hier op Fok!
Beetje jammer idd
Whehe dus jij vindt SBS6 beter dan Talpa? Veel plezier dan met shownieuws met Gerard Joling!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:20 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
toch beter dan talpa, hoewel dat niet zo moeilijk is![]()
uitzonderingen nagelatenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Whehe dus jij vindt SBS6 beter dan Talpa? Veel plezier dan met shownieuws met Gerard Joling!![]()
Mwah, SBS6 kan mij totaal niet boeien. Kan niet een programma bedenken waar ik de campingzender van Nederland voor op zou moeten zetten. Talpa daarentegen heeft m.i. regelmatig leuke programma's.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
uitzonderingen nagelaten![]()
tuurlijk zijn er klote programma's op sbs6...maar in tegenstelling tot talpa wil er ook nog wel iets boeiends langskomen![]()
zo;n schnappi fan als jij mag ook best talpafan zijn hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef SchnappiSchnap het volgende:
![]()
Stelletje azijnpissers!!!
Hebben jullie nu helemaal NIKS beters te doen dan iets af te zeiken wat je sowieso niet kijkt?
Talpa-bashing komt nu zelfs voor in threads die er geen ZAK mee te maken hebben.
Het is gewoon een prima, commerciële zender in de lijn van SBS6 en RTL5. Niks mis mee. Wat je niet wilt kijken, dat kijk je niet.
Maar ga dan niet elke gelegenheid aangrijpen om die naam belachelijk te maken met non-argumenten!
Zo, daar wou ik even over klagen.
En nu verwacht je excuses van iedereen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef SchnappiSchnap het volgende:
![]()
Hebben jullie nu helemaal NIKS beters te doen dan iets af te zeiken wat je sowieso niet kijkt?
Talpa-bashing komt nu zelfs voor in threads die er geen ZAK mee te maken hebben.
Het is gewoon een prima, commerciële zender in de lijn van SBS6 en RTL5. Niks mis mee. Wat je niet wilt kijken, dat kijk je niet.
Maar ga dan niet elke gelegenheid aangrijpen om die naam belachelijk te maken met non-argumenten!
Ga lekker animal planet kijken danquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Conflict het volgende:
En nu verwacht je excuses van iedereen?
Werk je bij talpa ofzo? Je bent de eerste die het voor ze opneemt volgens mij
En dan zeggen dat het prima zender zijn, net zoals sbs en rtl5![]()
idd, 3 uur lang homevideoclips is echt lachenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef Lemming22 het volgende:
Talpa daarentegen heeft m.i. regelmatig leuke programma's.
Met Charly Luskequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, 3 uur lang homevideoclips is echt lachen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:16 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Talpa![]()
Het is gewoon een prima, commerciële zender in de lijn van SBS6 Net5 en RTL5 RTL7. Niks mis mee. Wat je niet wilt kijken, dat kijk je niet.
Idd hij vergeet Yorin RTL 7quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef ANWB het volgende:
Voetbal alleen op Talpa uitzenden![]()
En dan Talpa opheffen![]()
En dan ook nog eens de herhalingen diequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, 3 uur lang homevideoclips is echt lachen![]()
Zou het grappig zijn als ik ''Talpaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
En opgeruimd, willen de mensen die denken dat ze 'de leukste thuis' zijn dat voortaan eerst even bij mij verifiëren, ik denk dat ze de term humor niet helemaal goed begrepen hebben.
Ik geloof het niet nee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou het grappig zijn als ik ''Talpa.'' zou posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |