quote:De in 1993 overleden Joosten is in 1954 de grondlegger van het betaald voetbal in Nederland.
Omdat de KNVB profvoetbal niet wilde toestaan, richtte de eigenzinnige Joosten de Nederlandse Voetbalbond (NVB) op. Deze wilde bond werd door de KNVB verketterd. Niettemin startte de bond van Joosten met tien clubs een eigen competitie, die al spoedig zo populair werd dat de KNVB nog hetzelfde seizoen overstag ging.
Hoezo? Dat dachten de bobo's van de bond in 1954 ook toen Joosten een eigen bond wilde oprichten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:04 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me best wel kansloos dit eh?![]()
Hou ons hier wel op de hoogte svp.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef cohen het volgende:
Ik ga contact opnemen met de KNVB en kijken hoe zij hiertegenover staan. Ook ga ik de landelijke media inlichten over de plannen en zal er een officieel persbericht de deur uitgaan. Met deze acties probeer ik mensen te vinden die mij willen helpen.
Ik moet ergens beginnen toch
Daar ga je al de fout in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef cohen het volgende:
Ik ga contact opnemen met de KNVB en kijken hoe zij hiertegenover staan.
Je bent in ieder geval ambitieus.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:13 schreef cohen het volgende:
Ik ga contact opnemen met de KNVB en kijken hoe zij hiertegenover staan. Ook ga ik de landelijke media inlichten over de plannen en zal er een officieel persbericht de deur uitgaan. Met deze acties probeer ik mensen te vinden die mij willen helpen.
Ik moet ergens beginnen toch
Door van tevoren al te gaan praten, zijn ze beter voorbereid om je in de kiem te smoren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:21 schreef cohen het volgende:
ik kan het moelijk voor altijd geheim houden voor de KNVB
quote:De vakbond voor beroepsvoetballers VVCS wil dat de voetbalbond het spelen op bepaalde kunstgrasvelden verbiedt. Voetballen op die velden kan schadelijk zijn voor de gezondheid. Kunststofkorrels op sommige kunstgrasvelden, zoals bij FC Volendam, bevatten zogenoemde PAK's (polycyclische aromatische koolwaterstoffen oftewel benzeenringen). Contact met die stof kan leiden tot huidkanker, zo blijkt volgens de VVCS uit onderzoek.
Heb je de bil van Alex gezien zondag, bij Ajax-PSV? Was op echt gras hoor. Dat argument zou ik maar laten varen als ik jou was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:43 schreef cohen het volgende:
Er zijn waarschijnlijk ook heel veel voetballers die niet op kunstgras willen spelen. Voor technische aanvallers is het leuk, maar voor houthakkers ala Jaap Stam is het minder fijn als je weer een sliding moet maken.
haha, ja volgens mij ook wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:28 schreef MaxPower het volgende:
Jan Mulder lijkt me wel het type dat dit initiatief wil steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |