Bij mij zijn ze meerstal voor die tijd ook wel op, maar een enkele keer komt het voor dat ze over de datum zijn. Ik hou ze ook in de doos, maar ik vraag me altijd af hoe mensen die ze in het rekje van de koelkast houden (zonder de doos), nou weten tot wanneer die eieren goed zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:01 schreef liessa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zet ze niet in de koelkast. Bij staan ze gewoon in de doos in de kast, we eten er best veel, ze gaan echt wel op voordat ze "overrijp" zijn.
Veel eieren eten zodat ze op zijn voor ze over de datum zijn en bij twijfel het ei even in een kopje water leggen om te zien of hij nog goed is gok ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze meerstal voor die tijd ook wel op, maar een enkele keer komt het voor dat ze over de datum zijn. Ik hou ze ook in de doos, maar ik vraag me altijd af hoe mensen die ze in het rekje van de koelkast houden (zonder de doos), nou weten tot wanneer die eieren goed zijn.
Er zit een stickertje op de doos, die leg ik bij de eieren in het rekje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze meerstal voor die tijd ook wel op, maar een enkele keer komt het voor dat ze over de datum zijn. Ik hou ze ook in de doos, maar ik vraag me altijd af hoe mensen die ze in het rekje van de koelkast houden (zonder de doos), nou weten tot wanneer die eieren goed zijn.
Lol, handig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Er zit een stickertje op de doos, die leg ik bij de eieren in het rekje.
Ik vaker, al wil ik ook wel eens met een 1 kopen. maar juist daarom is het leuk te weten waar de kippetjes wandelen, kan je even naar ze zwaaienquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:58 schreef ondeugend het volgende:
* ondeugend koopt sinds een maand eieren met de 0 code.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |