Nou bij deze 15 euro geboden dan. Per 2quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef Bealeo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind aan Fok is dat je vaak mensen tegen komt die niks beters te doen hebben dan hier een idiot uithangen![]()
Zei ik dat ik zeker wist dat de officiele kaartjes duurder dan 19 euro kosten ? NEE ! Maak ik winst als ik een vraagprijs van 40 euro heb aangegeven en dat ze straks weggaan voor bv 35 euro ? NEE !
Get a life en stop met jullie offtopic gezeur. Wat je van PSV of NEC vind mag je zelf weten maar hou je offtopic bullshit voor jezelf of ga naar klaagbaak.
Edit: Dizer, bedankt en mijn excuses voor evt ongemak.
Bedankt voor je bod, het is een beginquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Logitik het volgende:
[..]
Nou bij deze 15 euro geboden dan. Per 2![]()
Daar hou ik rekening mee met mijn biedprijsquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef Bealeo het volgende:
[..]
Genoteerd.
Logitik, heb je wel een verrekijker ?![]()
Owke, je gaat dus ook een verrekijker kopen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:26 schreef Logitik het volgende:
[..]
Daar hou ik rekening mee met mijn biedprijs![]()
de kaartjes zijn samen voor 25¤ verkocht, dus wat loop je te zeurenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef peperkamp het volgende:
Wel een naaier met zijn 40 euro kijk goed naar de plaatjes kaartjes zijn ¤ 19,- Per stuk. En dan 35 ct om ze per post te versturen !
Read before you actquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef peperkamp het volgende:
Wel een naaier met zijn 40 euro kijk goed naar de plaatjes kaartjes zijn ¤ 19,- Per stuk. En dan 35 ct om ze per post te versturen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |