quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:45 schreef BONG4002 het volgende:
Update: bij mij nu ook down, blijkbaar ligt het niet aan de applicatie van basst
Die TT miste ik al..... Nee, joh, maak maar nieuw aan, deze bevat ook waardevolle info voor de streams...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
TT maar wijzigen in "jank hier dat je streams het niet doen" dan?
Jank hier dat je streams het niet doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die TT miste ik al..... Nee, joh, maak maar nieuw aan, deze bevat ook waardevolle info voor de streams...
ga naar de lokatie waar je het hebt opgeslagen en klik met je rechtermuisknop op het bestand dat eidigt op .exe; kies dan voor "verzenden naar"; bureaublad en je hebt een snelkoppelingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef avonne het volgende:
huh huh, domme vraag in aantocht...![]()
ik heb nu de streams van Basst in beeld (op zwart, dat wel), heel mooi, maaar....
... als ik het nu uitzet, hoe vind ik die dan strakjes weer terug?
Kan niet in favorieten denk ik? Ik zie het ook niet in "Alle programma's" staan.
help!
quote:
Er staat geen .exe bij, maar ik neem aan dat je het wereldbolletje bedoeld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga naar de lokatie waar je het hebt opgeslagen en klik met je rechtermuisknop op het bestand dat eidigt op .exe; kies dan voor "verzenden naar"; bureaublad en je hebt een snelkoppeling![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Er staat geen .exe bij, maar ik neem aan dat je het wereldbolletje bedoeld?
Ben blij dat jij deze vraag gesteld hebt, ik zat ook al te denkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, de BBstream maar beeld is gewoon zwart.. maar hoe krijg ik de streams en die gele ogen in beeld?
Ik krijg op dit moment geen enkele stream te pakkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt het ook dat de streams (van Nednu) alleen maar aan het bufferen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |