Raar.. kan hem hier gewoon uitpakken zonder problemen met Windows of WinZIP..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij het uitpakken vraagt ie om een wachtwoord van een bestand
Echt raar.. Nu doet hij het wel goed. Ziet er toppie uit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Raar.. kan hem hier gewoon uitpakken zonder problemen met Windows of WinZIP..
22:30 uurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:10 schreef bb-millie het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Mooizoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt raar.. Nu doet hij het wel goed. Ziet er toppie uit.![]()
Ja http://www.nowlive.eu werkt snel en goed. 4 cams bij elkaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef Suzke het volgende:
[..]
THNX Nowlive, deze 4streaming werkt perfect![]()
Ben er helemaal klaar voor![]()
grtzz xxx Suzke
Dat heb ik nu ook, de BBstream maar beeld is gewoon zwart.. maar hoe krijg ik de streams en die gele ogen in beeld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind dat progje van Basst2005 tot nu toe het coolste. Die kan je ook gewoon "always on top" en horizontaal zetten, zodat je gewoon lekker verder kan internetten en toch de streams altijd ziet.
De rest van de URL's heb ik als reserve toegevoegd in mijn afspeellijst van de WMP.
[afbeelding]
klik eens op playquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, de BBstream maar beeld is gewoon zwart.. maar hoe krijg ik de streams en die gele ogen in beeld?
Sorry, dat was wel heel dom hequote:
inderdaad tnxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:10 schreef Nowlive het volgende:
[..]
Ja http://www.nowlive.eu werkt snel en goed. 4 cams bij elkaar.![]()
zelfde hierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef BB-Pieter het volgende:
Doen ze heb bij jullie alle vier?! Bij mij doen er maar 3 van de 4 hét.. Stream 1 niet?!
hoe kijk jij?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, even een update: ik las op Talpa TT dat de filmpjes op de site vanaf volgende week 80ct per 24uur kosten en ¤ 2.40 voor een hele week toegang
Mss toch even apart testen met WMP ipv die tool?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:40 schreef teamlead het volgende:2 nu ook dood bij mij....
gebruik dat tooltje van basst
mja.. daar zal het wel op neerkomen vrees ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Mss kan je als je liever alle 4 de streams prefereert, gebruikmaken van florisd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |