quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:14 schreef HermelienGriffel1968 het volgende:
waarom kan ik niet posten?
Run-time error '380':quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:12 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Kan je misschien de precieze errormelding doorgeven?
http://bb.florisd.nlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:41 schreef Bocaj het volgende:
Wat was/is de url ook alweer van floris?
Thxquote:
Ik dacht het wel, zoiets heb ik ergens gehoordquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef Damzkieee het volgende:
Euh is het nog live op versatel (tele2) te zien deze keer??
Stond toen volgens mij ook nergens vermeld, ben er toen achter gekomen door een beetje zappen tussen die clubkanalen door..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:51 schreef Nostalgist het volgende:
Ik betwijfel het, op hun website is daar niets over te vinden.....Alleen maar voetjebal..
Wat zit er nu in dat huis dan? (sorry ben niet op de hoogte nog)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:59 schreef teamlead het volgende:
de streams bufferen nu alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een groot rood oog voor de camera...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat zit er nu in dat huis dan? (sorry ben niet op de hoogte nog)
En een stel decorbouwers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een groot rood oog voor de camera...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* wanhopig kleuren probeert bij te stellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een groot rood oog voor de camera...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop