Download het nog eens.. werkt het nu wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
Hier ook XP en Knut heeft een of andere uberpc, dus daar moet het niet aanliggen. Heb die update uit de txt ook gedaan enzo maar het werkt nog steeds niet. Firewalls etc ook al uit gezet enzo, werkt niet.
Dat zal denk ik wel gebeuren jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
Hopelijk wordt het weer lekker druk in de nachtelijke uurtje op het forum![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel gebeuren ja
WB trouwens en zie je snel in de SC!
Klopt, er zijn niet echt zichtbare verschillen... alleen een paar kleine wijzigingen in de bron-code.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:53 schreef nachtzuster het volgende:
Zie alleen niet direct een verschil met 2.4a, klopt dat?
Gadwin Printscreenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Kun je me zeggen hoe ik een snapshot maak ?
Druk bij een stream op het knopje "Vergroot", hierna opent hij de stream in een groter venster.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Kun je me zeggen hoe ik een snapshot maak ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Druk bij een stream op het knopje "Vergroot", hierna opent hij de stream in een groter venster.
Rechts onderin het grote venster staat een rood knopje, hier moet je op drukken om een Snapshot te nemen.
Als je bij "Opties" kiest voor Auto-save, dan wordt het Snapshot automatisch opgeslagen in het mapje van BBstream.exe
Dit heeft bij mij nog nooit gewerkt Basst, net even bij de nieuwe versie geprobeerd maar krijg een run-time error.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Druk bij een stream op het knopje "Vergroot", hierna opent hij de stream in een groter venster.
Rechts onderin het grote venster staat een rood knopje, hier moet je op drukken om een Snapshot te nemen.
Als je bij "Opties" kiest voor Auto-save, dan wordt het Snapshot automatisch opgeslagen in het mapje van BBstream.exe
Kan je misschien de precieze errormelding doorgeven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit heeft bij mij nog nooit gewerkt Basst, net even bij de nieuwe versie geprobeerd maar krijg een run-time error.
maakt niet uit verder aangezien ik het toch niet gebruik, maar even ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |