ik ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vakantie gehad
Ik ook, laatste weekjequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Afwazig het volgende:
Laatste week werken
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Afwazig het volgende:
nog 3 en een halve maand werken
Precies, dat dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:25 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Succes, ik ken dat gevoel. Ben nu net 2 uurtjes aan het werk en ben alweer net zo moe als voor mijn vakantie.
same herequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:34 schreef BobbyB het volgende:
Je kan beter geen vakantie nemen, want als ik vakantie neem, kan ik het in die week daarna gewoon allemaal 3 keer zo hard inhalen![]()
![]()
Je bent niet belangrijk, ze zijn gewoon te cheap om goede vervanging te regelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
het kan nog erger: Ik heb vandaag mijn eerst vakantiedag, maar ben teruggeroepen of ik nog even wilde bijspringen.
feels good: ik ben blijkbaar belangrijk![]()
ik ookquote:
* HassieBassie mompelt dat niemand onvervangbaar is en gebrokenglas zich in zn reet laat naaien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
het kan nog erger: Ik heb vandaag mijn eerst vakantiedag, maar ben teruggeroepen of ik nog even wilde bijspringen.
* gebrokenglas mompelt dat hij blijkbaar belangrijk is
Ik ook, volgende week naar Griekenlandquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Afwazig het volgende:
Laatste week werken
Niet geheel mee eens.... in loondienst misschien wel, maar als eigen baas vind ik het toch een andere ervaringquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:08 schreef DemocraatKameraad het volgende:
I know the feeling. Het is echt kut. Hoe leuk je werk ook mag zijn, het blijft een verplichting die je van je vrijheid berooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |