Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb er zin in!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:34 schreef miss_bleu het volgende:
goooooedemorgen
Ripley! bijna lowlands!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond, ik hoop dat het hele topic nog een beetje coherent is.Gaarne niet reageren als je niet meer dan 2 woorden te typen hebt, enkel alleen een smiley of begint te kroeskroelen, doe dat maar ergens in één van de vele slowchatreeksen die Fok! rijk is. Hier wordt vanaf nu strenger op gelet en opgetreden. verbaggeren doe je maar in je achtertuin, als je geen achtertuin hebt dan koop je maar een bloempot met aarde erin en gooi je daar wat water in en smeer jezelf helemaal onder voor mijn part.
Ik prijs mij gelukkig met de wetenschap dat ik alhier nog vele uren aanwezig mag zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog 3 uurtjes werken.
Grrrrrr.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef Joene het volgende:
Werken
Viel niet tegen dan he !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Grrrrrr.
Gisteren trouwens nog 850 van de 1000 gescoord Joene!
Gelukkig niet, maar was wel ff bang.. Begin ging niet al te goed. Maarja, toen kwam het gedeelte over Web Servers... en dat was wel goed ge- aced!quote:
Tja, de 23ste, volgende week woensdag dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef Joene het volgende:
Gelukkig maar dan , maar je hebt nog ff voor het examen.
You got mailquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
nog 11uurtjes werken dan lowlands
en anders kan je het altijd nog vragen, babe!quote:
ik vind static eigenlijk wel een goeie mod, vooral voor SHO, duderinnetje is juist een beetje rare keuze, aangezien ze juist gestopt was wegens drukte enzo. maar goed, we shall see en ik zal mijn mond weer houden voordat er een paar zijn die me weer als verzuurd bestempelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef miss_bleu het volgende:
gaat lekker hier?
Duddin FA
Static weer modUn fucking believeble
ik ben gewoon kritischquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef miss_bleu het volgende:
ik ben zuur... zo zuur als een citroen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |