Bier? ... oh wacht..quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:26 schreef Afwazig het volgende:
Paraplu + regenpak ?
Nee, dat zuigt nie, dat priktquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:15 schreef M-I-L-F het volgende:
Weet je wat zuigt.. gel in je eugen ;').
Ik pak liever een vrouwelijk persoon, maar ik begrijp je goede bedoelingen.quote:
Beter dan die goths die nooit hun haren wassen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:41 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Die achterlijke gel-heaumeaux altijd
Elke vijf minuten voor de spiegel staan kijken of hun haar nog goed zit, en ze zijn alergisch voor storm en regen.
Die kunnen ook niet tegen de regen, dan gaan hun dreads eruitquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Beter dan die goths die nooit hun haren wassen.![]()
Of mensen die door kanker geen haar meer hebben!!!~`11`111!!1`1činsquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Beter dan die goths die nooit hun haren wassen.![]()
ja dat ja, dat prikken zuigtquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef nog.een.keer het volgende:
Een paraplu is voor wijven en een regenpak voor homo's.
[..]
Nee, dat zuigt nie, dat prikt
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Of mensen die door kanker geen haar meer hebben!!!~`11`111!!1`1čins
hehe.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was ook flink nat geworden, gruwelijk nat zelfs maar mijn kuif bleef mooi rechtop staan
Een goed kapsel biedt perspectieven voor meer en vaker seksquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:41 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Die achterlijke gel-heaumeaux altijd
Elke vijf tien minuten voor de spiegel staan kijken of hun haar nog goed zit, en ze zijn alergisch voor storm en regen.
Ik zou zeggen maak er een mooie lemming vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef brood_korst het volgende:
Ik ben nog steeds boos !!!
Ik had me dit topic op de fiets al bedacht
GRRRRRRRRRR
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |