Maar dan vraag ik me af waarom je die pop aan een zodanig onderzoek moest onderwerpen dat je zelfs het geslacht hebt vastgesteld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:03 schreef felic. het volgende:
Ben ik zo bezig met mn dagelijkse krantenronde (), kom ik langs een duistere villa ergens tussen een paar bomen. Ik rij zo om de hoek naar de brievenbus, staat er godverdomme in 1 keer zo'n lompe stro pop met een pet op en een hooivork in zn hand voor de deur. Ik schrok me de tiefus gek. Zo donker was het.
Mijn klacht dus:
Strooienpoppen met petten en hooivorken voor de deur zetten is kut.
Abraham enzo waarschijnlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 06:09 schreef DeeCruise het volgende:
In welke uithoek van deze planeet woon jij dat ze daar stropoppen verkleden als boer?
Toevallig, dat had ik vandaag ook met mijn krantenronde..quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:03 schreef felic. het volgende:
Ben ik zo bezig met mn dagelijkse krantenronde (), kom ik langs een duistere villa ergens tussen een paar bomen. Ik rij zo om de hoek naar de brievenbus, staat er godverdomme in 1 keer zo'n lompe stro pop met een pet op en een hooivork in zn hand voor de deur. Ik schrok me de tiefus gek. Zo donker was het.
Mijn klacht dus:
Strooienpoppen met petten en hooivorken voor de deur zetten is kut.
He? Er zaten geen tieten op enzo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:18 schreef JaapB het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af waarom je die pop aan een zodanig onderzoek moest onderwerpen dat je zelfs het geslacht hebt vastgesteld.![]()
Dude jij schrikt ook wel eens in de zoveel tijd. Als je drowzy op je fiets zit in de regen om half 6 's ochtends al helemaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:34 schreef Hr-Flip het volgende:
watje
Zelfs tonks kent het.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:44 schreef tonks het volgende:
Ik heb ook een tijd kranten gelopen om 5 uur smorgens en als je zo'n pop ziet als iemand bijvoorbeeld 50 is geworden schrik je je echt kapot
Ja me harde schijf was kapoet en toen was ik hem kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:45 schreef felic. het volgende:
[..]
Zelfs tonks kent het.
Waar is je geile avatar uit die tom green film?
quote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:08 schreef descendent1 het volgende:
Jij was dr vroeg uit dan vanochtend!![]()
Ja, dat staat in de OP.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef Afwazig het volgende:
Enfin, een kutpop dus?
Aha, en daar schrok je vanochtend door?quote:
Ja heel ergquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aha, en daar schrok je vanochtend door?
In Zwolle? Welke wijk stond dat ding?quote:
Stadshagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
In Zwolle? Welke wijk stond dat ding?
Je maakt nog eens wat mee zo op je maandagochtend zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |