Je zet je zelf alleen maar meer voor lul..... denken dat ik voor Ajax benquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
whahahah
prachtig PRACHTIG
genieten dit, wat een avond
whahahah kut loserss muhahahha![]()
Ouwe koeien enzo!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef Nashje het volgende:
FC Groningen - feyenoord 3-0.
Dat is pas loser.
Dan nog is het ontzettend slecht dat Ajax niet in 2 wedstrijden van Kopenhagen weet te winnen.quote:
Maar vorig seizoen wel. 3-0 en 2-4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog is het ontzettend slecht dat Ajax niet in 2 wedstrijden van Kopenhagen weet te winnen.
En wat er zondag is gespeeld heeft daar niets mee te maken!
Waar heb je het nu weer over?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen wel. 3-0 en 2-4.
Jullie wel jah, kneuzeeen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
AFCA
We zijn de beste, en we weten het. Stumpert
![]()
.. helaas geen goalsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef torpie het volgende:
het eeuwige gezeik ook altijdstelletje kleuters allemaal..
(ajax wint JC schaal)
persoon 1: AJAX GAAT WERELDKAMPIOEN WORDEN!!
(ajax verliest tegen FC Kopenhagen)
persoon 2: HAHA NET GOED AJAX VERLIEST !@!!@111ONE!!
![]()
het is een spelletje.. ja ik ben voor ajax.
Ajax heeft tegen PSV gewonnen.. geweldige prestatiemaar wereldkampioen? laten we maar eerst beginnen met de competitie en daar een paar puntjes halen. Ben blij met de meeste spelers van Ajax in het huidige team en ze hebben serieus kans om het ver te schoppen.
Ajax vanavond: Ajax verliest.. eerste gevoel: KUT!.. Ajax speelde heerlijk voetbal de eerste helft, aanvallend, leuk en mooie kansen.. helaas geen goals. 2e helft was minder (eerst stuk gemist) veel fouten gezien aan de kant van Ajax en Kopenhagen profiteert daar van (en terecht).
Ajax is uit de CL.. nouja jammer dan.. ajax speelde goed maar benutte haar kansen niet. helaasch.
mijn punt is: waarom moeten er altijd mensen zijn die elkaar opfokken door precies te roepen wat de andere niet wilt horen.
Het is entertainmentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
.. helaas geen goals
als dat geneuzel om niks.
Nashje kneus, je clubbie ligt er uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef Nashje het volgende:
FC Groningen - feyenoord 3-0.
Dat is pas loser.
UEFA cup net als feyenoord...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nashje kneus, je clubbie ligt er uit.
Ach gossie moet je even je terug vallen op de oude tijd?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:10 schreef Camplo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tjlbvyoq3gg&mode=related&search=
Oude tijd?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach gossie moet je even je terug vallen op de oude tijd?
Dat jij denkt dat ik voor 010 ben zegt mij al genoegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oude tijd?
3-0 uit bij Groningen was het toch?
Gates to hell gingen op in april voor feyenoord.
Nog geen goede wedstrijd van jullie gezien![]()
boeren nemen we niet serieus en elke andere club in NL sucks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat ik voor 010 ben zegt mij al genoeg
Hahahaha.... ik lach je uit!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
boeren nemen we niet serieus en elke andere club in NL sucks.
Met 3-1 op je broek heb jij weinig te lachen.quote:
Nu lach ik je nog harder uit.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Met 3-1 op je broek heb jij weinig te lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |