Is inderdaad een beetje vreemd, hoewel GnAgn het wel gezegd heeft. Maar toto's gaan toch altijd over 2 x 45 minuten (en evt. extra tijd), maar nooit over verlengingen. Straks telt hij de penalty's na de verlenging ook nog meer bij de uiteindelijke eindstandquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
naja een toto die verlenging meerekent neem ik toch niet serieus
Even geduldquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:39 schreef Beschouw het volgende:
Doodbloedtopic
Nee, het zouden anders nog penalties kunnen wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
Dus die keren dat ik op een gelijkspel heb gegokt kunnen alvast doorgestreept worden begrijp ik?
De wedstrijden waarbij jij gelijkspel hebt voorspeld waren zoiezo geen verlengingquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
Dus die keren dat ik op een gelijkspel heb gegokt kunnen alvast doorgestreept worden begrijp ik?
Eens, maar jij beslistquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Na 90 minuten is wel beter. Ook gebruikelijk. Doe dat maar, wat mij betreft.
Gewoon de stand na 90 minuten gedaan nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef dndiek het volgende:
Hoe heb je nu geteld?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Gewoon de stand na 90 minuten gedaan nu
10quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:16 schreef WeebI het volgende:
hoeveel punten had ik gehad als het wel zou tellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |