Doet het wel mits mensen leren te linken. Dus de code van imageshark gebruiken en niet de directe link naar de bestanden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Imageshack doet het niet meer op Fok!
Dat doet het ook niet AFAIK (hotlinking as been disabled for this domain). Kleine thumbnails = hotlinking.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Doet het wel mits mensen leren te linken. Dus de code van imageshark gebruiken en niet de directe link naar de bestanden.
Pictureserver van UTwentequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet AFAIK (hotlinking as been disabled for this domain). Kleine thumbnails = hotlinking.
Onzin. Dit is echt een game voor jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die konijnen gaan me echt irriteren weet je datIk weet steeds zekerder dat ik die game niet ga halen
Ik krijg het Psychonauts idee: vervelende character-art. En dan moet ik een game niet gaan spelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. Dit is echt een game voor jou
Ja ik begin dat ook te krijgen zo.... spel wordt flink gehyped welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die konijnen gaan me echt irriteren weet je datIk weet steeds zekerder dat ik die game niet ga halen
Zeker wetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
http://www.gametoday.nl/article/48354651
Geinig
Ik wil de Wii nu!! Enquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo heeft nog Virtual Console geheimen
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Waarom?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik wil de Wii nu!! EnGameCube.... eigenlijk gekocht voor TP maar nu ga ik toch echt voor de Wii (Zelda in breedbeeld en vissen met de Wii controller
)
Wel een klote streek van Nintendo om te zeggen dat TP voor de gamecube komt, en hem dan uitstellen om hem vervolgens beter uit te brengen op de Wii![]()
Ja dus nu MOET ik de Wii kopen wil ik TP volledig kunnen spelen. Terwijl TP origineel gewoon een Cube game zou worden (en daarom heb ik een Cube aangeschaft).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarom?
Hij komt toch gewoon uit voor de Wii&Cube, en de Cube ondersteunt toch die voordelen niet
Je MOET toch niets, en er word toch duidelijk vermeld dat de 2 versies HETZELFDE verhaal vertellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:43 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja dus nu MOET ik de Wii kopen wil ik TP volledig kunnen spelen. Terwijl TP origineel gewoon een Cube game zou worden (en daarom heb ik een Cube aangeschaft).
Ja, maar die Cube versie mist dus een aantal features... dus om alles te kunnen zien/doen in de game moet je de Wii versie hebben. Geen probleem, wat ik wilde toch al een Wii kopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je MOET toch niets, en er word toch duidelijk vermeld dat de 2 versies HETZELFDE verhaal vertellen.
En als je de Cube versie koopt, dan kun je die later nog altijd afspelen op de Wii, andersom gaat zowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |