quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:54 schreef Omkron het volgende:
Vriend van mij scheet gewoon in de discotheek zelf.. ging ergens achteraan zitten.. en persen maar.
hoe veegde die zn reet af danquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:54 schreef Omkron het volgende:
Vriend van mij scheet gewoon in de discotheek zelf.. ging ergens achteraan zitten.. en persen maar.
En dan peukjes geven aan 13 jarige breezertjes?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de dansvloer. Ik sta alleen maar met 1 arm op de bar te leunen en de andere hand gevuld met een peuk/biertje.
ik ben voorquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Weet je, soms bedenk ik mezelf ineens hoe enorm grappig het zou zijn als je op een ochtend wakker wordt en ineens ál die dingen blijkt te hebben die je gaandeweg de tijd hier hebt verzonnen. Dát zou pas écht humor zijn...
Ehh sorrie, ik wist niet dat jij nog wilde schijten....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb gisteren gescheten op een toilet van een discotheek.
Wordt ik vanmorgen wakker heb ik de wc bril als afdruk op mijn reet staan. Maar dan met puisten![]()
![]()
![]()
Wat een kutleven moet jij hebben, als dít jouw dag goedmaakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef Koepert het volgende:En ik was al bang dat dit een saaie zondag zou worden. Mijn dag is weer goed
Nee echt........
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef ixio het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben, als dít jouw dag goedmaakt.
Mensen die zulke opmerkingen serieus opvatten......quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef ixio het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben, als dít jouw dag goedmaakt.
Als ik jouw reactie zo lees dan lijkt het er toch echt op dat jij degene bent die hier bepaalde opmerkingen iets te serieus neemt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mensen die zulke opmerkingen serieus opvatten......NEE! Dit maakt niet mijn dag weer goed. NEE ik vind dit GEEN KWALITEITSTOPIC. Oh en maak je niet druk, ik heb een leven, en dat bevalt prima
Als je nix goeds kan verzinnen, open dan geen topic. Waar is fluuugel als je haar nodig hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb gisteren gescheten op een toilet van een discotheek.
Wordt ik vanmorgen wakker heb ik de wc bril als afdruk op mijn reet staan. Maar dan met puisten![]()
![]()
![]()
Mwah, alleen aankondiging van een SOA die hij van een dertienjarige heeft opgelopen denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef nozem het volgende:
Last van steken in je aars. Puisten op je reet. Je hebt een rotleven he?![]()
En ik hap ook altijd weer hequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef ixio het volgende:
[..]
Als ik jouw reactie zo lees dan lijkt het er toch echt op dat jij degene bent die hier bepaalde opmerkingen iets te serieus neemt.
Ik raakte een gevoelige snaar bij je? Wil je er over praten?
Jammer, bijna grappig, vol blijven houden jongen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:49 schreef gwreijman het volgende:
[..]
Ehh sorrie, ik wist niet dat jij nog wilde schijten....![]()
![]()
![]()
Het was het proberen waardquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Jammer, bijna grappig, vol blijven houden jongen.![]()
Dit doet me trouwens denken aan die toiletscene uit trainspotting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |