hihi dat lijkt me nou mooiquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:00 schreef anisubs het volgende:
Gisteren WLM weer eens geinstalleert, alles ging goed op dat moment.
Eén dag later log in in, komen alle personen die ik heb geblockt online.![]()
![]()
![]()
![]()
IK NEEM NOOIT MEER WLM!!!!
Dat had ik ook! Ik kon me niet meer aanmelden, maar wel op mn vorige email adresquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, omdat WLM je Passport-account inlaadt in plaats van je MSN-account zeg maar.. Zoiets was het, ik heb 't ook gehad, gelukkig sla ik eens in de zoveel tijd m'n lijst op dus had ik gewoon die weer ingeladen. Ik heb WLM er ook afgegooid trouwens, na 3 dagen kon ik me ineens met geen mogelijkheid meer aanmelden, vaag gedoe
.
Is geen BETA.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
"ik installeer betas en ga huilen als het fout gaat"
ALLE software bij MS is Beta, als alles in 1 x goed zou lopen zouden ze geen geld meer verdienen aan nieuwe updates en producten enzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef anisubs het volgende:
[..]
Is geen BETA.
Triest dat ook in de final versie nog zoveel fouten zitten.
Eigelijk is heel WLM nog steeds BETA.
Als je criteria voor een "final" versie is dat het foutloos moet zijn, dan bestaat er geen software die de status "final" heeft bereikt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:49 schreef anisubs het volgende:
Triest dat ook in de final versie nog zoveel fouten zitten.
Eigelijk is heel WLM nog steeds BETA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |