quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Buiten dat, je CTRL en ALT toetsen zijn groter dan de normale, dat zou nooit passen zonder letterlijk te knippen en te plakken
[Edit]
Oeps, ik ben spuit 11 weer
[/Edit]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef BBoy_Symm het volgende:
Deze heb ik eens bij mn vader uitgehaalt:
Ik maakte mn handen nat onder de kraan, en toen liep ik nonchalant richting mijn vader, die achter de pc zat. En toen schudde ik mijn handen in zijn richting, terwijl ik HATCHIE riep..
hij meteen: he, gadverdamme! Toen ie zag dat ik het nep deed was ie chagrijnig.
Haha dat heb ik ook 1x voor de grap gezegdquote:
hehe die deed ik laatst op schoolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef BBoy_Symm het volgende:
Deze heb ik eens bij mn vader uitgehaalt:
Ik maakte mn handen nat onder de kraan, en toen liep ik nonchalant richting mijn vader, die achter de pc zat. En toen schudde ik mijn handen in zijn richting, terwijl ik HATCHIE riep..
hij meteen: he, gadverdamme! Toen ie zag dat ik het nep deed was ie chagrijnig.
Deed ik ook een keer. De volgende dag moest ik verplicht op alle achtbanen in sixflagsquote:
lool, dat deed ik op werkweek met onze leraar die ter begeleiding mee was, alleen was hij aangeschoten dus snapte ie et ook niet, en et was met mijn super goeie hartenjagenscorequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:51 schreef BBoy_Symm het volgende:
Oh en ik heb bij mijn vader's computer ook eens een screenshot van het bureaublad gemaakt, en die als achtergrond ingestelt. Vervolgens alle pictogrammen en de menubalk verborgen. Even later gaat mn vader zitten: wtf, mn muis doet t niet![]()
Is dat een grap dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef D-Revolutionary het volgende:
HEHEh.. als je ouders weg zijn op vakantie een groot feest houden bij je thuis!! Om dan vervolgens aangeschoten achter te blijven, en je evenwicht proberen te houden dmv te leunen op je plasma-tv.. die vervolgens op de grond valt en helemaal kapot is..
Leg dat maar uit![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef L.Denninger het volgende:
een touw aan de trekhaak van de auto, via het katteluikje naar binnen, om de poot van de antieke secretaire heen.
Had je 'm in zijn spiegel moeten zien kijken toen die in onderdelen door het katteluikje naar buiten kwam toen ie wegreed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |