Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUBquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:31 schreef denthemen het volgende:
Geen woorden maar daden
![]()
5-0
![]()
Waar is onze held Dirk-kuyt nu dan? Nog 12 jarige jochies aan het provoceren?
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer ouderwets AJAX kan worden met regelmatig hoge scores.
Veel 7 8 9 of zelfs 10 nulletjes
Ik denk dat het erover gaat dat je laatst naar die wedstrijd van Jong-ajax tegen bataven dingens bent geweestquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUB
Je hebt zelf verteld over dat je "joden" ging provoceren, jou niveau kennende zullen ze niet ouder dan 12 geweest zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke jood heeft nou weer verzonnen dat ik 12 jarige jochies provoceer? Bron AUB
Spelers van Jong ajax jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je hebt zelf verteld over dat je "joden" ging provoceren, jou niveau kennende zullen ze niet ouder dan 12 geweest zijn
klopt inderdaad, aanvallend ook erg sterk.. wat hij gelukkig afgeleerd heeft zijn die achterlijke voorzetten vanaf de middenlijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Urby was voor mij de motm.
Maar dat is logischquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:47 schreef devv05 het volgende:
Leuke voorwedstrijd ook, fnoord werd helemaal opgerold
Wat zijn die boereeen stilquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat een heerlijk sfeertje in het stadion. Vooral die huldiging was ff een kippenvel momentje.
oh ja, dat vak van psv
Hehe ja, ging lekker los iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een sfeer zegZat op 427, vlAk naast de 410-ers, voelde de Arena gewoon bouncen
Iedereen die in het stadionoverzicht staat sowieso als et goed isquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef piertje2 het volgende:
Wie gaan er zondag ? Ajax - Rkc?
winnen jullie toch nog een x van ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord B1 in de finale van een internationaal jeugdtournooi gewonnen van de B1 van ajax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |