Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan. Aan Salcido gaan jullie nog een hoop plezier beleven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd. Goede wedstrijd van Gabri en Stam.
Ik vond het niet echt verdiend, maar ik ben ook niet objectief dus daar zal het wel aan liggen.
Iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ten Cate over Perez: Als je zo invalt in een wedstrijd om het eggie![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
Ja, AZ en Feyenoord hebben al zoveel serieuze wedstrijden gespeeld he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan.
Jij let wel op de details he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?![]()
Dat is echt een heel erg lastige vraag. Vooralsnog heeft Koeman een beter erelijst. Maar ja, die zat dan ook bij Ajax, dan is het normaal dat je meer prijzen pakt dan een trainer bij pakweg Feijenoord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Wie zou er een slechtere trainer zijn? E. Koeman of R. Koeman?
Kan je niet echt beoordelen want E. Koeman heeft nog niet zoveel verantwoordelijkheid gehad als R. Koeman.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Nashje FTM*quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Goede wedstrijd. Ben trots op Sneijder.
Alle kakkerlakken mogen dood vallen.
R.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef daaaaan het volgende:
Echie dan. Jij ook blijquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |