nou, niet dus...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar die moeten dan wel tussen de fietsen rijden...
Maar dat doen ze natuurlijk nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar die moeten dan wel tussen de fietsen rijden...
Meer zoiets met een motortje en een behuizingquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef Sebasser het volgende:
Soort van bakfiets(brommers) met een behuizing?
nee, gewoon dit soort modelletjes dus:quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:54 schreef Sebasser het volgende:
Soort van bakfiets(brommers) met een behuizing?
als je je rijbewijs kwijt bent mag je geen enkel gemotoriseert voertuig meer besturen. dus ook geen 25 karretje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:00 schreef longinus het volgende:
Ik ken iemand die geen rijbewijs meer mag hebben, hebben ze zo'n 25 kmn/u karretje gekocht
Ze is haar rijbewijs kwijt vanwege een bepreking aan het gezichtsvermogen, niet door een overtreding. Dan mag je geen auto meer besturen maar wel een fiets of brommer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
als je je rijbewijs kwijt bent mag je geen enkel gemotoriseert voertuig meer besturen. dus ook geen 25 karretje.![]()
Echt wel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
als je je rijbewijs kwijt bent mag je geen enkel gemotoriseert voertuig meer besturen. dus ook geen 25 karretje.![]()
quote:JDM Mobiel is importeur van de volgende modellen:
Brommobielen (45 km auto, rijbewijsvrij):
Abaca Base
Abaca Club
Abaca Comfort
Abaca Privilege
echt niet dus, zelfs geen sparta met!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Echt wel!
Een brommobiel:
[..]
Dat slaat dan nergens op, een scooter is ook rijbewijsvrij, maar die mag je echt niet besturen als je rijbewijs is ingenomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Echt wel!
Een brommobiel:
[..]
Goedkoopste 9.990, de duurste 12.990quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef VinoTinto het volgende:
Hoeveel kosten die 45 km wagentjes eik?
Als de politie je rijbewijs afpakt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
echt niet dus, zelfs geen sparta met!!
en helaas spreek ik uit ervaring.....![]()
wordt wel een probleemals je je brommer of whatever wil gaan verzekeren.dan moet je geldige i.d. overleggen en wordt het meestal wel ff gechckt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:24 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Als de politie je rijbewijs afpakt?
Dan mag je dus geen theorie examen afleggen voor een bromfiets of brommobiel?
Maar als je voor 1980 geboren bent, kun je toch zomaar een bromfietscertificaat kopen? Daar weten ze toch niet of iemands rijbewijs is ingevorderd?
Ja, maar ze wonen (lijkt het) allemaal in Noordquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef SharQueDo het volgende:
Alleen in Veendam? Ik zie ze anders ook wel rijden bij ons in Wildervank.![]()
Als ik ga rennen haal ik zelfs jou in met je stoere brommer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfik wist niet eens dat dat bestond zo langzaam rofl
Te triest ik zou hun dan nog easy inhalen met me brommer.
[stoer]maarja dat kan ik ook bij die 45km/h bakken[/stoer]
Gewoon lopen is al voldoende hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Als ik ga rennen haal ik zelfs jou in met je stoere brommer.![]()
yupquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg, ik haatte die 45 km/u dingen al, maar nu hebben ze de nog irritantere versie uitgevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |