Heb je dat wel eens geprobeerd? Goddamn... ik heb wel eens dingen opgenomen, en dan heb ik de muziek "klaar" en op zich lukt een zanglijn/melodie nog wel, maar daadwerkelijke woorden? PFFFquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Ciscus het volgende:
En zijn muziek van mij
wat gaan jullie weer schnell!!!
Wie schrijven er hier eigen teksten?
Ik doe dat ook wel eens, met wisselend succesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Ciscus het volgende:
En zijn muziek van mij
ik schrijf wel eens teksten, soort van tenminste.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Ciscus het volgende:
En zijn muziek van mij
lijm in de barsten gieten/smeren? als het goed is heb je dan iig minder kans dat het gelijk afbreektquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
Dude... wat vraag ik nou... ik wil dus weten hoe ik dit kan maken... in het ergste geval jaag ik er een schroef doorheen...
Hij is al eerder gelijmd, en weer een tikje gehad en precies op de lijm-lijn gebroken... dus de oude breuk is weer open... ik kan er niet in kijken, te donker, zelfs met een zaklampje...ik weet niet hoeveel lijmresten en of dat echt kwaad kanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:41 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ja ik ben nu op mn werk dus dat wordt niet wat, maar ik zal vanavond even foto('s) plaatsen...
Het is vrij simpel... op een mooie winterdag stond mijn klassieke gitaar op mijn kamer, toen mijn moeder deze al stofzuigend omtikte en de kop diep inscheurde... Daar waar de hoek in de hals naar de kop zit, is het behoorlijk ingescheurd, tot tussen de stemmechanieken... dit is toen heel erg mooi gerepareerd door Hans de Louter, luthier (vioolmaker enzo...) heel mooi gedaan, maar natuurlijk blijft dit het zwakke punt van de gitaar... Dus het is niet moeiljik te bedenken dat de gitaar een relatief klein tikje kreeg en de kop wederom afbrak/inscheurde... Er zitten dus wat lijmresten waar ik niet bij kan (hooguit door de kop helemaal te verwijderen, maar dat doe ik niet)
Misschien een kijlbout erin slaan
Correctie, ik heb geen MSN... (ben geen pauper...quote:
Nogal ja...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:44 schreef Desensitized het volgende:
Elliott Smith en Jeff Buckley![]()
Moet ik me al gaan schamen?
Alles??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nogal ja...![]()
* TeleluvR heeft alles van JB!![]()
Geen idee, misschien ligt het aan je PC.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Desensitized het volgende:
Klinkt wel erg bagger, of ligt dat aan mijn pc. Kan het derhalve niet echt goed horen...
Kwa opname dan, niet je spelen!
Ik hoop langquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Voor hoelang ??
Welkom terug
Kijk, dat zijn de echte!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik heb alle delen netjes gevolgt![]()
![]()
Als je het lukt om een maandje geen ban te krijgen, is er vast nog wel een plekje voor je vrijquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En vervolgens uit de OP geflikkerd worden door die fendernicht![]()
Testament (First strike still deadly, 2001).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand nog leuke bandjes die veel gebruik maken van riffjes ?
punk/rock/metal achtig
@homequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
godver kutding![]()
Waar kan je een gif van 900 kb uploaaden![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Testament (First strike still deadly, 2001).
dank uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |