Volgens mij gebruikt hij altijd van die 19" troep.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:41 schreef Even het volgende:
Ik en een maat van me vroegen ons af welke CryBaby Kirk Hamett nou precies gebruikt, weet iemand hier dat toevallig ?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunlop_Cry_Babyquote:Artists who have used the Cry Baby
Kirk Hammett uses the Cry Baby in many of his guitar solos. He's is quoted as saying "The only way for you to stop me from using it is to cut off my legs."
Ik niet, heb wel wat beters te doen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
En dan geen gedag zeggen![]()
Ik meld het altijd als ik weg ga![]()
Ga jij eens ff heel snel naar het stonertopic met dat soort opmerkingenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:13 schreef Jorikjet het volgende:
Mastodon!
Ik heb laatst de Classic gekocht, met een fasel inductor. De sweep van het pedaal verloopt dan net even wat soepeler en hij is true bypass, hetgeen erg plezierig is bij een wah...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Even het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunlop_Cry_Baby
Maar er staat niet welke, ik heb als het goed is net een Dunlop Cry Baby GCB-95 gekocht![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij is true bypass, hetgeen erg plezierig is bij een wah...
Als hij dan uit staat heeft hij verder geen invloed op je geluid. De meeste dunlop wah's zijn niet true bypass en maken je geluid dus anders (minder mooi, dunner) als je hem niet aan hebt!quote:
Das wel genaaid, heeft alleen die classic dat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als hij dan uit staat heeft hij verder geen invloed op je geluid. De meeste dunlop wah's zijn niet true bypass en maken je geluid dus anders (minder mooi, dunner) als je hem niet aan hebt!
De duurdere modellen hebben dat, het heet hardwire-bypass geloof ik bij Dunlop. Ik heb daarom destijds mijn wah weggedaan, dat was die goedkoopste dunlop. Verneukte mijn geluid behoorlijk en ik kon het er ook niet echt lekker terug in draaien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Even het volgende:
[..]
Das wel genaaid, heeft alleen die classic dat?
Fuck, die ene die ik op het oog had heeft dat natuurlijk weer nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
De duurdere modellen hebben dat, het heet hardwire-bypass geloof ik bij Dunlop. Ik heb daarom destijds mijn wah weggedaan, dat was die goedkoopste dunlop. Verneukte mijn geluid behoorlijk en ik kon het er ook niet echt lekker terug in draaien.
Moet je inderdaad maar net weten. Die Jimi Hendrix wah heeft6 het ook niet. Da's ook een waardeloos ding trouwens, veel te wollig...
Hij gebruikt idd een 19" systeem waarbij er 8 crybaby's over het podium verdeeld zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:41 schreef Even het volgende:
Ik en een maat van me vroegen ons af welke CryBaby Kirk Hamett nou precies gebruikt, weet iemand hier dat toevallig ?!
ja, heel erg... ik heb ook een dunlop JH1 wah gehad, maar wel true bypass gemaakt. echt, dat ding haalt al het hoog uit je geluid.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef Even het volgende:
[..]
Fuck, die ene die ik op het oog had heeft dat natuurlijk weer niet![]()
Merk je het zo goed dan?
Ik gebruik alleen mn kanaalswitcher van m'n buizenversterker, een noisesuppressor tegen de ruis/feedback en een delaypedaaltje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef VaderJacob het volgende:
Hoeveel pedaaltjes hebben jullie gemiddeld on stage?
Ja maar welke crybaby's ?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hij gebruikt idd een 19" systeem waarbij er 8 crybaby's over het podium verdeeld zijn.
Dan moet ik die hebben denk ik, maja die is niet 50 euroquote:In de handleiding van de mijne ( de 535 Q) staat dat je een kirk-style wah krijgt als je de q ongeveer tegen het midden draait!
Dan gaat het niet door met die kerelquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, heel erg... ik heb ook een dunlop JH1 wah gehad, maar wel true bypass gemaakt. echt, dat ding haalt al het hoog uit je geluid.
niet kopen als je hem niet true bypass kan krijgen/maken
Tsja, je post was denk te volledig, te uitgebreid, en te ingewikkeld voor de gemiddelde gitarist hier. Die het na zo'n twee alinea's doorgaans wel voor gezien houdt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:49 schreef TheArowana het volgende:
Incredible! Hoe hard ik hier genegeerd werd![]()
Daar wil ik geen les al krijg ik geld toequote:Op maandag 14 augustus 2006 23:05 schreef Svyatagor het volgende:
Oja, over lessen, jullie hebben het goed geregeld met je 20 euro per uur; voor je het weet zit je voor 30 per uur bij deze gast![]()
![]()
![]()
![]()
Check die gitaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oja, over lessen, jullie hebben het goed geregeld met je 20 euro per uur; voor je het weet zit je voor 30 per uur bij deze gast![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |