abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40780332
TVP

nog 8...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:54:18 #52
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40780497
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
Die linksboven heb ik ook gehad. Komt alleen maar bizarre shit uit.

Tvp, tevens , weer een fijne oefensessie met de band achter de rug.
Ik heb trouwens ook voor mijn Pod de nieuwste Gearbox software geïnstalleerd, en hoewel het niet veel toevoegt aan de Line6 Edit die ik hiervoor gebruikte, heeft het wel een fijnere interface. Nu tweak ik in het ene scherm mijn Pod, en in het ander scherm neem ik loopjes op in Ableton Live. Klinkt best vet
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:03:37 #53
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40780922
vet! Gebruik je 'Live' ook live?
pi_40780982
Hey gasten ik heb een nieuwe versterker gekocht. Een marshall valvestate vs265 zeer gelaxde versterker.

We zijn met de band bandnamen aan het bedenken. we zoeken geen serieuze naam een btje een vreemde, weten jullie nog namen? hier alvast een paar.

Snowblind Monkeys
The Monkey Tree
T.B.S. (This band Sucks)
D.O.C. ( Demented Old Citizens)
The Smelly Gas Machine
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:08:05 #55
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40781103
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
vet! Gebruik je 'Live' ook live?
Nog niet, maar ik overweeg het wel om een keer met een vriend die DJ is te gaan optreden, hij met plaatjes, ik met Live & gitaar. We hebben het tot nu toe één keer in de oefenruimte gedaan.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_40781436
Goeie tip van mij, laat het verzinnen van een bandnaam aan iemand anders over. Wat een kutnamen zijn dat zeg.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:23:57 #57
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_40781722
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik overweeg het wel om een keer met een vriend die DJ is te gaan optreden, hij met plaatjes, ik met Live & gitaar. We hebben het tot nu toe één keer in de oefenruimte gedaan.
Gaaf!
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef NickW het volgende:

We zijn met de band bandnamen aan het bedenken. we zoeken geen serieuze naam een btje een vreemde, weten jullie nog namen? hier alvast een paar.
een bandnaam met de naam van de frontman erin is ook altijd leuk!

-Niemand weet waar Nick is?
-Nick en de neukende nikkers? (mits je ook rap doet)
-Nick en ik?
-Nick-el-back?
-Nicks?

volgens mij draaf ik weer door
pi_40784415
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef NickW het volgende:
Hey gasten ik heb een nieuwe versterker gekocht. Een marshall valvestate vs265 zeer gelaxde versterker.

Snowblind Monkeys
The Monkey Tree
T.B.S. (This band Sucks)
D.O.C. ( Demented Old Citizens)
The Smelly Gas Machine
Navelpluis
pi_40784416
yes... dubbelpost, mijn eerste!!
  maandag 14 augustus 2006 @ 02:33:02 #60
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_40786416
Jesus and the Disciples. Jezus op leadgitaar (lang haar is een pre), gekleed en geschminkt als een bebloede Killing of the Christ of hoe heet die film. En dan voor de grap Judas als drummer, of als 2e leadgitarist om met Jezus te duelleren. De ark van Noach als tourbus.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_40788455
Ik vind Snowblind Moneys wel erg leuk! Denk alleen wel aan britpop dan. De andere namen zijn allemal vreselijk slecht.
pi_40788482
Beetje arctic monkeys achtig, die komen ook uit zo'n koude streek... doe eens creatief NickW, en verzin eens een goede bandnaam!!

(wat is trouwens een goede bandnaam... erover nadenkend kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk alle bandnamen debiel vind... )
pi_40788707
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
Beetje arctic monkeys achtig, die komen ook uit zo'n koude streek... doe eens creatief NickW, en verzin eens een goede bandnaam!!

(wat is trouwens een goede bandnaam... erover nadenkend kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk alle bandnamen debiel vind... )
als namen een beetje bekend zijn zijn ze allemaal goed, niemand let meer op wat het inhoudt of betekent.
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:56:45 #64
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_40789284
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 02:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jesus and the Disciples. Jezus op leadgitaar (lang haar is een pre), gekleed en geschminkt als een bebloede Killing of the Christ of hoe heet die film. En dan voor de grap Judas als drummer, of als 2e leadgitarist om met Jezus te duelleren. De ark van Noach als tourbus.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_40789604
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:22 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

als namen een beetje bekend zijn zijn ze allemaal goed, niemand let meer op wat het inhoudt of betekent.
Nee klopt, maar moet je eens in je cd kast kijken naar wat er staat... eigenlijk slaat het (bijna) allemaal nergens op...
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:24:59 #66
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_40789892
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:13 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

Nee klopt, maar moet je eens in je cd kast kijken naar wat er staat... eigenlijk slaat het (bijna) allemaal nergens op...
ramstein
metallica
tool
rolling stones
red hot chili peppers

allemaal best kut eigenlijk
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:35:32 #67
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_40790160
Als je dan een cover band hebt is het nog wel makkelijk

Rotterdamstein.
Link in het park.
Bleu day.

Goedemorgen beste gitaristen

Het regent teringhard hier, het is geen mooi weer. Dus ga ik jullie heel de dag gezelschap houden.
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_40790185
Na lang twijfelen heb ik vorige week toch maar eens de knoop doorgehakt. Dus zaterdag heb ik mijn eerste gitaar gehaald! Het is een heuse baby Fender (Squier ).

Ik ga weer snel verder met oefenen.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:46:28 #69
126098 VaderJacob
pi_40790416
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef SlaggY het volgende:
Na lang twijfelen heb ik vorige week toch maar eens de knoop doorgehakt. Dus zaterdag heb ik mijn eerste gitaar gehaald! Het is een heuse baby Fender (Squier ).
[afbeelding]

Ik ga weer snel verder met oefenen.
Tof

ga je ook les nemen?
pi_40790527
Okay, de koffer voor mijn nieuwe gitaar is net gebracht. Precies een dag te laat voor het optreden.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_40790617
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef VaderJacob het volgende:

[..]

Tof

ga je ook les nemen?
Yep, over twee weken begin ik. Dat gaat me 20 Euro per uur kosten, is dat een beetje een normaal tarief? Is bij iemand thuis, dus geen muziekschool oid.

edit: Het was wel een bevoegd gitaardocent.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:00:43 #72
126098 VaderJacob
pi_40790751
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:55 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Yep, over twee weken begin ik. Dat gaat me 20 Euro per uur kosten, is dat een beetje een normaal tarief? Is bij iemand thuis, dus geen muziekschool oid.

edit: Het was wel een bevoegd gitaardocent.
Nee das een redelijk tarief.

Ik zit zelf ook bij een particulier (met een eigen school), half uur in de week voor 12 euro. En dat bevalt me goed
pi_40791037
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ga ik binnenkort ook doen, live optreden met een DJ. Wel vette shit
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_40791240
Mijn ouders en broertje en zus gaan morgen op vakantie, dus lekker home alone. Pleur ik lekker mijn Marshall stack naast de computer midden in de kamer
Hoef ik niet telkens naar de zolder te lopen
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_40792008
Hmmmm ik ben zelf niet zo heel creatief met bandnamen verzinnen. Dus ik wacht nog even af of jullie nog wat weten. Maar de mensen uit de band vinden Snowblind monkeys nog het leukst. maar als mij iets nieuws te binnen schiet dan post ik het hier ook even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')