Die linksboven heb ik ook gehad. Komt alleen maar bizarre shit uit.quote:
Nog niet, maar ik overweeg het wel om een keer met een vriend die DJ is te gaan optreden, hij met plaatjes, ik met Live & gitaar. We hebben het tot nu toe één keer in de oefenruimte gedaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
vet! Gebruik je 'Live' ook live?
Gaaf!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik overweeg het wel om een keer met een vriend die DJ is te gaan optreden, hij met plaatjes, ik met Live & gitaar. We hebben het tot nu toe één keer in de oefenruimte gedaan.
een bandnaam met de naam van de frontman erin is ook altijd leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef NickW het volgende:
We zijn met de band bandnamen aan het bedenken. we zoeken geen serieuze naam een btje een vreemde, weten jullie nog namen? hier alvast een paar.
Navelpluisquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef NickW het volgende:
Hey gasten ik heb een nieuwe versterker gekocht. Een marshall valvestate vs265 zeer gelaxde versterker.
We zijn met de band bandnamen aan het bedenken. we zoeken geen serieuze naam een btje een vreemde, weten jullie nog namen? hier alvast een paar.
Snowblind Monkeys
The Monkey Tree
T.B.S. (This band Sucks)
D.O.C. ( Demented Old Citizens)
The Smelly Gas Machine
als namen een beetje bekend zijn zijn ze allemaal goed, niemand let meer op wat het inhoudt of betekent.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef Thomzzzzz het volgende:
Beetje arctic monkeys achtig, die komen ook uit zo'n koude streek... doe eens creatief NickW, en verzin eens een goede bandnaam!!
(wat is trouwens een goede bandnaam... erover nadenkend kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk alle bandnamen debiel vind... )
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jesus and the Disciples. Jezus op leadgitaar (lang haar is een pre), gekleed en geschminkt als een bebloede Killing of the Christ of hoe heet die film. En dan voor de grap Judas als drummer, of als 2e leadgitarist om met Jezus te duelleren. De ark van Noach als tourbus.
Nee klopt, maar moet je eens in je cd kast kijken naar wat er staat... eigenlijk slaat het (bijna) allemaal nergens op...quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als namen een beetje bekend zijn zijn ze allemaal goed, niemand let meer op wat het inhoudt of betekent.
ramsteinquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Nee klopt, maar moet je eens in je cd kast kijken naar wat er staat... eigenlijk slaat het (bijna) allemaal nergens op...
Tofquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:36 schreef SlaggY het volgende:
Na lang twijfelen heb ik vorige week toch maar eens de knoop doorgehakt. Dus zaterdag heb ik mijn eerste gitaar gehaald!Het is een heuse baby Fender (Squier
).
[afbeelding]
Ik ga weer snel verder met oefenen.![]()
Yep, over twee weken begin ik. Dat gaat me 20 Euro per uur kosten, is dat een beetje een normaal tarief? Is bij iemand thuis, dus geen muziekschool oid.quote:
Nee das een redelijk tarief.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:55 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Yep, over twee weken begin ik. Dat gaat me 20 Euro per uur kosten, is dat een beetje een normaal tarief? Is bij iemand thuis, dus geen muziekschool oid.
edit: Het was wel een bevoegd gitaardocent.
Ga ik binnenkort ook doen, live optreden met een DJ. Wel vette shitquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik overweeg het wel om een keer met een vriend die DJ is te gaan optreden, hij met plaatjes, ik met Live & gitaar. We hebben het tot nu toe één keer in de oefenruimte gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |