zie je daar misschien welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woei...mijn dag kon al niet meer stuk omdat ik al extreem vrolijk was (zelfs in de drukke stad waar ik normaal niet echt blij van wordt) maar nu kan mijn dag helemaal niet stuk: ik ga voor het tigste jaar gratis naar Lowlands!!! Woei!!!
Ik weet niet of ik je wel ga herkennen tussen die duizenden mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je daar misschien wel
en gratis.. hoe krijg je dat voor elkaar....
OT : moe van het werken... 3 kwartier langer gebleven.. zal de rest van de week ook wel gebeuren
nee niet met elkaar, en wat dan nog??quote:
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartje heeft...als dat maar goed gaat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Koud...
En ik verheug me op het weekend..3 dagen..muziek..![]()
2 dagen fun is ook fijn..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartjes heeft...als dat maar goed gaat!
2 dagen is ook heel fijn inderdaad!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
2 dagen fun is ook fijn..![]()
Ik zal voor je vriendinnetje duimen..![]()
(en hopen op een beetje droog weer, anders loop ik daar 3 dagen te bibberen van de kou en nattigheid..)
Had gekund . . .quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
nee niet met elkaar, en wat dan nog??![]()
quote:
Om voetbal Urquhartquote:
Fijn zo, Bar_en_Marquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
I feel goodIt's a beautifull day
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |