quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Vanavond heb ik gerummicubd met mijn ouders, daar voelde ik me beter bij.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:43 schreef Roeni3 het volgende:
Vandaag krijg ik een belletje van een meisje dat ik zaterdag tijdens het uitgaan heb ontmoet. We gaan afspreken wanneer we elkaar weer gaan zien.
Een date, dus.
Maar als je straks weer iemand anders vindt, kan je de hele wereld weer aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
op het moment wil ik dood.
hoeft van mij niet echt meer, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar als je straks weer iemand anders vindt, kan je de hele wereld weer aan.
Ja. Met de dag meer en meer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Was het je grote liefde?
dat is geen enkele vent waardquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:08 schreef fraubitch het volgende:
op het moment wil ik dood.
Dan zal dat vanaf nu ook met de dag meer en meer afnemenquote:
dat klinkt depriquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Brak,
baal stevig van mezelf vooral.
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:
Vandaag precies twee jaar geleden op FOK! geregistreerd.
dat denk ik wel ja...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan zal dat vanaf nu ook met de dag meer en meer afnemen. Komt goed. Lekker uithuilen nu, hoort erbij.
ohja heb ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dank je!
Jij over twee dagen precies een jaar.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
ohja heb ik niet eens op gelet
dus over twee dagen een felicitatie voor mij ?![]()
de juiste woordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef Q. het volgende:
Moe en gedemotiveerd.
Met elkaar ??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
blij met de verloving van 2 vriendinnen![]()
zie je daar misschien welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woei...mijn dag kon al niet meer stuk omdat ik al extreem vrolijk was (zelfs in de drukke stad waar ik normaal niet echt blij van wordt) maar nu kan mijn dag helemaal niet stuk: ik ga voor het tigste jaar gratis naar Lowlands!!! Woei!!!
Ik weet niet of ik je wel ga herkennen tussen die duizenden mensenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie je daar misschien wel
en gratis.. hoe krijg je dat voor elkaar....
OT : moe van het werken... 3 kwartier langer gebleven.. zal de rest van de week ook wel gebeuren
nee niet met elkaar, en wat dan nog??quote:
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartje heeft...als dat maar goed gaat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Koud...
En ik verheug me op het weekend..3 dagen..muziek..![]()
2 dagen fun is ook fijn..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik ook...al worden het er bij mij maar meer 2 dagen dan 3 maar dat kan de pret niet drukken! Ik maak me alleen nog zorgen over dat een vriendinnetje nog geen kaartjes heeft...als dat maar goed gaat!
2 dagen is ook heel fijn inderdaad!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
2 dagen fun is ook fijn..![]()
Ik zal voor je vriendinnetje duimen..![]()
(en hopen op een beetje droog weer, anders loop ik daar 3 dagen te bibberen van de kou en nattigheid..)
Had gekund . . .quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef zwartedoos het volgende:
nee niet met elkaar, en wat dan nog??![]()
quote:
Om voetbal Urquhartquote:
Fijn zo, Bar_en_Marquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
I feel goodIt's a beautifull day
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef R_ON het volgende:
Het is uit met mijn vriendin; ik denk niet dat ze me vergeeft. Gelukkig heb ik nu een....makkelijker exemplaar.
Ik zou het zeggen, het is nooit goed om lang met zo'n gevoel rond te lopen en het komt er op een gegeven moment toch wel uit!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:42 schreef intoxicated het volgende:
In doubt... ga ik het zeggen / ga ik het niet zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |